خاطرات جام جهانی

مسابقه ثبت خاطرات جام جهانی

جام جهانی فوتبال شروع شده و بازی زیبای ایران در هفته اخیر همه را به وجد آورد. از آنجایی که کار شرکت هور از جنس هدیه است، تصمیم دارد به سهم خود در شادی‌ها، همراه تیم و مردم باشند و در همین راستا با هدایای جدید، خاص و خلاقانه خود مردم را شاد کنند. هور در راستای همین هدف مسابقه‌ای را ترتیب داده است.

مسابقه هور، از جنس پیش بینی‌های رایج قهرمان جام جهانی نیست. برای شرکت در این مسابقه، کافی است خاطرات خود را ثبت کنید و لحظات خوب خود را با بقیه قسمت کنید.

اگر احیانا تو مسابقه هم برنده نشدید، نگران نباشید. هور امسال تصمیم دارد علاوه بر یک کارت هدیه 400 هزار تومانی که مخصوص استفاده از هدایای ویژه تبلیغاتی شرکت هور هدیه مانا است به همه کسانی که در مسابقه شرکت کنند، یک یادگاری بدهد. هور دوست دارد با شما باشد، شاید در جام جهانی بعدی این هدیه‌ها شما را به یاد هور بیندازد و خاطرات جدیدی برای شما بسازد.

برنده مسابقه کاملا در انتخاب نوع هدیه آزاد است و می‌تواند هر هدیه‌ای را که دوست دارد تا سقف 400 هزار تومان انتخاب کند.

برای آشنایی بیشتر با جوایز چند جایزه در ادامه معرفی می‌شود.

شمعدان 7 شعله استیل منورا: برای کسانی که علاقه‌مند به لوازم خانه هستند این شمعدان یک هدیه بی نظیر است، شمعدان مدیترانه‌ای 7 شعله منورا اثر خانم «اما سیلوستریس» از شرکت Alessi ایتالیا است. در طراحی این اثر زیبا از جلبک‌های دریایی الهام گرفته شده، جنس آن از استیل ضد زنگ بدون خش و براق است. این کالا یک هدیه بسیار خاص، خلاقانه، زیبا و دکوراتیو است. موفقیت این طرح باعث شد تا شرکت Alessi مجموعه کاملی از این سری را روانه بازار کند.

ساعت رومیزی متروپلیس: این هدیه مناسب کسانی است که اولا به زیبایی میز کار و خانه خود خیلی اهمیت می‌دهند و در ثانی مدت‌ها است که نتوانستند یک ساعت رومیزی متفاوت پیدا کنند. شاید این جام جهانی این هدیه برای آنها باشد.

کیف مسافرتی مردانه: این وسیله یکی از وسایل بسیار به درد بخور در سفر است، خیلی وقت‌ها جای مناسبی نداریم که بتوانیم لوازم بهداشتی شخصی خود را نگه داریم . شما می‌توانید از این وسیله در حمام استفاده کنید. این کیف قلابی دارد که به آسانی به شما اجازه می‌دهد کیف را از آن آویزان کنید. جنس آن طوری طراحی شده که آب به راحتی داخلش نفوذ نمی‌کند.

قاب عکس: در این جام جهانی به همراه خانواده عکس بندازید و درون این قاب عکس قرار دهید. هیچ چیزی مثل یک قاب عکس نمی‌تواند یادآور خاطرات خوش باشد، عکس را شما بگیرید و قابش را از ما هدیه بگیرید.

می‌توانید باور کنید یک خودکار 4 تا کاربرد داشته باشد؟ خودکار کلیک کلاک که محصول شرکت Reflects آلمان است، هم خودکار، هم استند موبایل است و هم شیشه موبایل را تمیز می‌کند و هم اینکه نوک تاچ دارد. توصیه می‌کنیم ویدیو هیجان انگیز این محصول را حتما در سایت ببینید.

خلاصه جام جهانی امسال می‌تواند یک جام جهانی برد برد باشد. هم از فوتبال‌های نابش لذت ببرید و هم اینکه با حضور در مسابقه ثبت خاطرات جام جهانی شرکت هور از جوایز خاص و متفاوت آن استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت hoorgifts.ir مراجعه کنید.

شرکت در مسابقه

پایان رپورتاژ آگهی /.