نرم افزار ویرایش فیلم Project Rush

ادوبی نرم افزار ویرایش فیلم Project Rush معرفی کرد

نرم افزار ویرایش فیلم Project Rush توسط ادوبی معرفی شد. Project Rush از برنامه‌های چندسکویی یا کراس پلتفرم بوده و دسترسی کاربران به ویدیوها را از طریق شبکه ابری امکان‌پذیر می‌کند.

نرم افزار ویرایش فیلم Project Rush جدیدترین عضو از مجموعه Creative Cloud بوده و ادوبی آن را برای افرادی توسعه داده است که در ویرایش ویدیوها تازه‌کار هستند یا برای ویرایش سریع محتوا به انعطاف‌پذیری بالاتری نیاز دارند.

Project Rush روی مک او اس، ویندوز، اندروید و آی او اس اجرا خواهد شد. همه‌چیز در فضای ابری انجام می‌شود و سیستم آن به گونه‌ای طراحی شده است که ساخت ویدیوهای باکیفیت در دسترس تمام افرادی باشد که احتمالا با نرم افزارهای ویرایشگر پیچیده آشنا نیستند. از آنجایی که ما با یک برنامه مبتنی بر فضای ابری رو به رو هستیم، تمام تغییرات در این فضا ذخیره خواهد شد تا به آسانی بتوان از طریق موبایل یا کامپیوتر به آنها دسترسی داشت.

راحتی در استفاده؛ مهم‌ترین نقطه فروش نرم افزار ویرایش فیلم Project Rush

به نظر می‌رسد راحتی در استفاده مهم‌ترین نقطه فروش سرویس جدید ادوبی است. جدای از قابلیت وارد کردن ویدیو، به نظر می‌رسد نسخه موبایلی این نرم افزار توانایی ضبط داخلی ویدیوها را داشته و کاربران به کمک ابزارهای ساده قادر به تنظیم رنگ، صدا و موارد دیگر هستند. از همان‌جا نیز اشتراک‌گذاری آسان ویدیوی جدید و قرار دادن آن در شبکه‌های اجتماعی امکان‌پذیر خواهد بود.

ادوبی می‌گوید نرم افزار جدید Project Rush با بهره‌گیری از قدرت برنامه ویرایش ویدیوی محبوب Premiere Pro CC ساخته شده است. در این صورت، کاربران می‌توانند محتوای مورد نظر را با انیمیشن‌ها و افکت‌های گوناگونی همراه کنند. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد ویدیوهای باکیفیت و متفاوت را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

نرم افزار ویرایش فیلم Project Rush

هم‌اکنون Project Rush در فاز آزمایشی بتاست و علاقه‌مندان به تست این برنامه باید به وب‌سایت ادوبی مراجعه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چه خوب همیشه برای ویرایش فیلم ها کار سختی داشتم ممنون

  2. توضیحات زیادی نگفته کاش یکم به ویژگی هایی که داره بیشتر اشاره میکرد

  3. به نظر کار کردن باهاش راحت میاد