ال جی استایلو 4

ال جی استایلو 4 (LG Stylo 4) با نمایشگر 6.2 اینچی معرفی شد

ال جی استایلو 4 (LG Stylo 4) با صفحه نمایش 6.2 اینچی و پشتیبانی از قلم هوشمند معرفی شد. در ادامه، امکانات، مشخصات و قیمت گوشی جدید ال جی را زیر ذره‌بین می‌بریم.

ال جی استایلو 4 توسط اپراتور MetroPCS (زیرمجموعه تی موبایل) در آمریکا به فروش می‌رسد. موبایل جدید ال جی 239 دلار قیمت دارد، اما MetroPCS آن را با تخفیف 50 دلاری و قیمت 179 دلار عرضه می‌کند. مهم‌ترین ویژگی ال جی Stylo 4 را می‌توان بهره‌گیری از نمایشگر بزرگ و کم‌حاشیه و همچنین پشتیبانی از قلم هوشمند عنوان کرد.

ال جی استایلو 4

مشخصات فنی ال جی استایلو 4

پشتیبانی از استایلوس صرفا به معنی استفاده از قلم نیست و کاربران می‌توانند از ویژگی‌های مرتبطی همچون Screen off Memo استفاده کنند: این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد بدون باز کردن قفل دستگاه، مشغول نت‌برداری شوند. قابلیت دیگری با عنوان GIF capture، جدا کردن قطعه‌های دلخواه از ویدیو، ویرایش و استفاده از آن به عنوان تصویر متحرک را امکان‌پذیر خواهد کرد. صفحه نمایش نیز با وضوح 1080×2160 و نسبت 18:9 به دست کاربران خواهد رسید.

موبایل جدید استایلو 4 از اسنپدراگون 450 با پردازنده هشت هسته‌ای قدرت می‌گیرد. به علاوه، خریداران از 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی که 20.94 گیگابایت آن قابل استفاده است، برخودار می‌شوند. اگرچه اینجا خبری از عرضه نسخه‌های 64 یا 128 گیگابایتی نیست، ولی به واسطه کارت حافظه میکرو اس دی می‌توان فضای ذخیره‌سازی را افزایش داد. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز گوشی ال جی را تامین می‌کند و دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با لنز زاویه عریض مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده خواهند داشت.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه ال جی استایلو 4 می‌توان به اندروید 8.1 اوریو، رابط کاربری اختصاصی LG، پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری صدا و فناوری صدای فراگیر DTS:X، بلوتوث 4.2، QLens، ان اف سی و شبکه 4G LTE اشاره کرد.