نوبیا Z18

تصویر واقعی نوبیا Z18 منکر وجود نمایشگر ناچ در این پرچمدار است

تازه‌ترین تصویر منتشر شده از پرچمدار آتی کمپانی ZTE یعنی نوبیا Z18 ، حاکی از نسبت بالای نمایشگر به بدنه و عدم وجود بریدگی ناچ در صفحه نمایش آن است.

در ماه‌های گذشته رندرهای فراوانی از پرچمدار بعدی برند نوبیا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد که تقریبا همه آن‌ها از وجود یک بریدگی در بخش فوقانی صفحه نمایش گوشی برای تعبیه دوربین سلفی حکایت داشتند. اما جدیدترین تصویر زنده‌ی انتشار یافته از نوبیا Z18 ، وجود نمایشگر ناچ در آن را انکار می‌کند.

البته وجه تشابه این عکس جدید با رندرهای پیشین، به تصویر کشیدن نوبیا Z18 به عنوان یک گوشی تقریبا بدون حاشیه است.

نوبیا Z18

شاید دوربین سلفی نوبیا Z18 هم با مکانیسم پریسکوپی کار کند

وجود حاشیه بسیار باریک در دو سمت نمایشگر، اتفاق تازه‌ای در دنیای گوشی های هوشمند تلقی نمی‌شود؛ اما هنگامی که از پهنای این حاشیه در بالا و پایین صفحه نمایش هم تا حد امکان کاسته شود، توجهات به طراحی چنین محصولی جلب خواهد شد.

هر چند نوبیا Z18 را نمی‌توان در این مورد رکورددار توصیف کرد، ولی آب رفتن حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن نسبت به پرچمدار سابق یعنی نوبیا Z17s، کاملا محسوس است.

همانطور که در تصویر پیداست، در بالای صفحه نمایش گوشی، فضای کافی برای تعبیه دوربین وجود ندارد و احتمالا تنها اسپیکر مکالمه در آن قسمت کار گذاشته شده است. از آنجایی که حاشیه پایینی نیز کاملا خالی به نظر می‌رسد، مکان تعبیه دوربین سلفی گوشی در آستانه معرفی رسمی آن، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ چه بسا نوبیا Z18 هم همانند گوشی اخیرا رونمایی شده‌ی ویوو نکس، به دوربین سلفی پریسکوپی تجهیز شده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینجوری که خیلی ضایع س

  2. طراحی زیبایی داره ولی اگر EDGE بود خیلی بهتر هم میشد