اندروید 8.1 اوریو برای هواوی میت 10

انتشار آپدیت اندروید 8.1 اوریو برای هواوی میت 10 و میت 10 پرو

آپدیت اندروید 8.1 اوریو برای هواوی میت 10 ، میت 10 پرو و همچنین میت 10 پورشه دیزاین سرانجام منتشر شد. اکنون کاربران پرچمداران سری میت در سال 2017 نیز می‌توانند پیش از عرضه نسخه پایدار، طعم نسخه بتای سیستم عامل اندروید اوریو را بچشند.

هواوی روز گذشته نسخه بتای اندروید 8.1 اوریو برای هواوی میت 10 و دو گوشی دیگر خانواده Mate 10 را به صورت عمومی برای تمامی کاربران منتشر کرد. اندروید 8.1 در حال حاضر جدیدترین سیستم عاملی است که گوگل به صورت رسمی منتشر کرده است، هر چند این شرکت مدتی پیش در جریان کنفرانس رسمی خود، اندروید 9 را معرفی کرد.

یکی از ویژگی‌های بسیار مهمی که بعد از دریافت اندروید 8.1 اوریو برای هواوی میت 10 و میت 10 پرو به این گوشی ها اضافه خواهد شد، قابلیت جی پی یو توربو است که چندی پیش همراه با رونمایی هواوی آنر پی معرفی شد. این قابلیت سبب می‌شود کارایی پردازشگر گرافیکی گوشی حدود 60 درصد بهبود پیدا کرده و مصرف انرژی نیز تا 30 درصد کاهش پیدا کند! به این ترتیب گوشی های میان‌رده قادر خواهند بود همچون بهترین پرچمداران، بازی‌های گرافیکی سه بعدی را اجرا کنند.

متاسفانه این به روزرسانی در حال حاضر تنها برای کاربران چینی قابل دسترس بوده و زمان عرضه جهانی آن اعلام نشده است. با توجه به انتشار عمومی نسخه بتای اندروید 8.1 اوریو برای هواوی میت 10 انتظار می‌رود نسخه پایدار آن طی چند هفته آتی منتشر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خدایی فقظ هوآوی الان به صرفه ترین گوشی برای خریدنه