واکنش سونی به مشکل نمایشگر اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ2

دو پرچمدار اخیر سونی یعنی اکسپریا ایکس زد 2 و اکسپریا ایکس زد 2 با وجود داشتن قابلیت‌های فوق‌العاده، دارای مشکلی هستند که تاکنون شرکت سازنده آن را بر عهده نگرفته بود. اما سونی به تازگی درباره مشکل نمایشگر اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ2 اظهار نظر کرده است.

مشکل ظاهر شدن خطوطی راه راه بر روی صفحه نمایش، در گوشی های سری XZ1 بیشتر بوده و تا امروز توسط تعداد قابل توجهی از کاربران این مدل‌ها گزارش شده است. این مشکل متاسفانه به جدیدترین پرچمدار این شرکت که برای نخستین مرتبه به دوربین دوگانه مجهز شده است نیز راه پیدا کرده است.

از آنجایی که سونی اکسپریا ایکس زد 2 به تازگی به دست کاربران رسیده است، هنوز مشخص نیست چند درصد از گوشی های ساخته شده تا امروز، دارای مشکل نمایشگر هستند. گفتنی است مشکل نمایشگر اکسپریا ایکس زد 1 برای برخی کاربران، در صورتی که چندین مرتبه بر روی صفحه نمایش ضربه بزنند، رفع خواهد شد.

مشکل نمایشگر اکسپریا XZ1 از زبان سازنده

بعد از پیگیری وب سایت‌هایی همچون Tweakers سرانجام سونی به صورت رسمی با قبول این مشکل نمایشگر اکسپریا XZ1 به ایمیل آن‌ها پاسخ داد. سونی با وجود قبول ایراد ظاهر شدن خط‌هایی به صورت راه راه بر روی نمایشگر پرچمداران اخیر خود، آن را مشکلی کارخانه‌ای نداشته و نتیجه وجود الکتریسیته ساکن اعلام کرده است.

اکسپریا XZ2

این شرکت در متن ایمیل خود در پاسخ به درخواست‌های وب سایت Tweakers اعلام کرد سونی، همیشه در تلاش بوده بهترین کیفیت و بالاترین سطح استاندارد را در محصولاتش به کاربران ارائه کند. به خاطر منحصربه‌فرد بودن نمایشگر به کار رفته در اکسپریا ایکس زد 1 و ایکس زد 2، در نتیجه وجود الکتریسیته ساکن، در برخی مواقع خطوطی راه راه بر روی آن‌ها دیده می‌شود. این یک نقص کارکردی محسوب نشده و این خط‌ها در زمان از بین رفتن اثر الکتریسیته ساکن ناپدید می‌شوند.

بر اساس گزارش کاربران، مشکل نمایشگر اکسپریا XZ1 و اکسپریا XZ2 حین قرار داشتن در محیط‌های گرم و دارای رطوبت بروز می‌کند. به همین دلیل امروز تعداد زیادی از کاربران گوشی های این دو سری حتی یک مرتبه نیز به مشکل مشاهده خطوط راه راه بر روی صفحه نمایش برخورد نکرده‌اند.

,

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سونی بره تو افق محو شه سنگین تره

  2. واقعا نمیفهمم مردم به چه امیدی گوشی سونی میخرن؟واقعا خواسته هایی که از یک گوشی حتی میان رده دارید رو فراهم میکنه ؟