مطالعه آفلاین در گوگل کروم اندروید

گوگل کروم اندروید حالا قادر به دانلود مباحث برای مطالعه آفلاین است

گوگل کروم اندروید در آخرین به روزرسانی خود قابلیت تازه‌ای را دریافت کرده است که به لطف آن شما می‌توانید مباحث را دانلود کرده و در زمانی دیگر آن‌ها را به صورت آفلاین مطالعه کنید.

شرکت گوگل آپدیت جدید گوگل کروم اندروید را به انتشار رسانده است. به لطف این به روزرسانی، مرورگر موبایلی گوگل به صورت خودکار مباحث مورد نظر شما را دانلود کرده تا در زمان دیگری بدون نیاز به اینترنت آن‌ها را مطالعه کنید.

یکی از مزیت‌های زندگی کردن در کشورهای توسعه یافته، زیرساخت‌های خوب اینترنت آن‌ها است؛ اینترنت در این کشورها به صورت گسترده، با سرعت و در اغلب موارد قابل اتکا در دسترس کاربران است. با این حال زندگی در این کشورها می‌تواند هزینه‌های زیادی را نیز به همراه داشته باشد. اما اگر از اینترنت نه چندان خوبی برخوردار هستید، گوگل خبرهای خوبی برای شما دارد.

در آخرین به روزرسانی مرورگر گوگل کروم اندروید ، شرکت گوگل از قابلیت جدیدی پرده برداشته است که به لطف آن می‌تواند به صورت خودکار مباحث مختلف را دانلود کرده و به صورت آفلاین آن‌ها را مطالعه کرد. البته گوگل پیشتر از قابلیت دانلود آفلاین پرده برداشته بود، اما حالا باید بدانید که فرآیند دریافت و ذخیره به صورت خودکار انجام خواهد شد.

مطالعه آفلاین در گوگل کروم اندروید

مطالعه آفلاین در گوگل کروم اندروید

زمانی که مرورگر متوجه اتصال گوشی شما به یک شبکه وای فای شد، آن به صورت خودکار مباحث را دانلود می‌کند تا شما در آینده بتوانید آن‌ها را مطالعه کنید. این قابلیت می‌تواند در بسیاری از کشورهایی که از اینترنت مناسبی برخوردار نیستند مناسب باشد تا شما مطمئن باشید هیچ موضوع جدیدی را از دست نخواهید داد. آماندا باس، مدیر محصول پروژه کروم آفلاین برای اندروید در ارتباط با این قابلیت چنین می‌گوید:

وقتی به یک وای فای آزاد متصل هستید، کروم به صورت خودکار مباحث مطابق میلتان را با توجه به آنچه که در محل زندگی شما مورد توجه اغلب کاربران است دانلود خواهد کرد.

این بخشی از پروژه Next Billion Users شرکت گوگل است و همراه با آپدیت جدید گوگل کروم اندروید پس از گذر از کشورهایی نظیر هند، برزیل و اندونزی، حالا به مقاط بیشتری از سراسر جهان رسیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اینم به زودی پولی میشه مث گوگل مپ

  2. از هر روشی استفاده میکنن که مردم برای مطالعه کمی مشتاق تر شن ولی حیف که بی نهایت از فقر فرهنگی برخورداریم

  3. تازه به این فکر افتادن؟؟؟

  4. ناموسا؟؟؟ این خیلی خوبه