ال جی استایلر

با ال جی استایلر از شر آلودگی‌های روی لباس راحت شوید

چگونه می‌توان به سرعت از ریزگردها و آلودگی‌های روی لباس خلاص شد؟ ال جی استایلر (LG Styler) یک دستگاه مراقبت از لباس است که می‌تواند آلودگی‌ها و ریزگردهای موجود بر روی لباس را پاک کرده و تمیزی و تازگی را به لباس شما بازگرداند.

سالانه مشتریان بیشتری به سمت محصولاتی که به سلامتی و پاکیزگی اهمیت بیشتری می‌دهند متمایل می‌شوند. در این میان یکی از بهترین قابلیت‌ها برای رسیدن به پاکیزگی و سلامت، استفاده از فناوری بخار است. فناوری پیشرفته‌ای که علاوه بر تمیز کردن و ضد عفونی کامل در مصرف انرژی نیز صرفه‌جویی بسیاری کرده و بهره‌وری بالاتری دارد. یکی از ویژگی‌های خاص این فناوری، تمیز کردن لباس بدون افزایش رطوبت است که به آن «شستشوی خشک» می‌گویند.

این روش تمیز کردن لباس، به خصوص برای تمیز کردن آلودگی‌های موجود در هوا و به خصوص ریزگردها می‌تواند بسیار موثر واقع شود. به خصوص در حال حاضر که با توجه به گرم شدن هوا طوفان‌های گردوغبار زیادی به پا شده و شهرهای زیادی از ایران را طعمه خود می‌کنند. در حقیقت شستن روزانه لباس‌هایی که به خاطر گرد و غبار، ریزگرد و آلودگی کثیف شده‌اند غیرمنطقی است. شاید با خود فکر کنید چاره‌ای جز این کار نداریم ولی به تازگی محصولی به ایران آمده که دقیقا برای چنین شرایطی طراحی شده است.

یکی از جدیدترین محصولات ال جی که به سلامت خانواده و مواظبت از سالمندان و کودکان کمک بسیاری می‌کند ال جی استایلر است. ال جی Styler یک محصول مراقبت از لباس است که می‌تواند با سرعت و دقت بالایی حس تازگی را به لباس برگرداند. ال جی استایلر علاوه بر از بین بردن گردوغبار، در برطرف کردن معایبی که با چشم دیده نمی‌شوند نیز بسیار کارآمد عمل می‌کند. بخار داغی که درون محفظه به کار می‌رود 99.9 درصد از میکروب‌ها و باکتری‌هایی که در عمق لباس‌ها و اسباب‌بازی‌های نرم نفوذ کرده‌اند را از بین می‌برد.

ال جی استایلر

سازمان‌های معتبر آزمایش محصول، شامل بنیاد حساسیت بریتانیا (BAF) و موسسه تحقیق و آزمایش پوشاک کره (KATRI)، امکانات استریلیزاسیون بخار در ال جی Styler را مورد آزمایش قرار دادند و موثر بودن آن را تایید کردند.

تمرکز ال جی استایلر بر نیروی بخار

در عصری که نگرانی مشتریان در مورد سلامت محیط زیست به بالاترین حد خود رسیده است، استایلر عملکردی باورنکردنی دارد. برخلاف دستگاه‌های خشک‌شویی، ال جی استایلر فقط بر نیروی بخار متمرکز است و از مواد شیمیایی مانند پرکلرواتیلن که یک ماده سمی برای انسان و حیوانات خانگی استفاده نمی‌کند. محبوبیت استایلر در میان مشتریان کره‌ای به دلیل قرار گرفتن لباس‌های آنها در معرض آلودگی‌های شهرهای شلوغ و صنعتی و دود نیز بسیار افزایش پیدا کرده است. ال جی استایلر برای کارمندان پرمشغله سرتاسر دنیا که وقت کافی در روز برای رفتن به خشک‌شویی ندارند نیز جذابیتی ذاتی دارد. این دلایل و عوامل دیگری منجر به رشد فروش 87 درصدی این محصول از سال 2015 تا 2016 شده‌اند.

ال جی استایلر

علاوه بر قدرت تمیز کردن گردوغبار ، ریزگرد و مقابله با آلرژی‌ها، ال جی Styler ویژگی‌های دیگری هم دارد که باعث محبوبیت آن شده است. قابلیت Easy Pants Crease Care چین و چروک شلوار را کاملا باز می‌کند و چروک‌های زانو، کمر و دیگر مناطقی که مشکل دارد را کاهش می‌دهد. علاوه بر این، ویژگی آویزهای متحرک Moving Hanger Action به آرامی لباس‌ها را به طرفین تکان می‌دهد تا چروک‌ها را با بخار ملایم صاف کند. فناوری TrueSteam ال جی از بخار استفاده می‌کند تا لباس‌ها را با ملایمت بهداشتی و ضدعفونی کند و به طور همزمان بیش از 99 درصد از مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها را از بین ببرد. قابلیت از بین بردن بوی بد و نامطبوع نیز از طریق بخار دستگاه و ورقه‌های خوشبوکننده، لباس‌ها را تر و تمیز و تازه نگه می‌دارد.

ال جی استایلر

در حقیقت استایلر آمده‌ است تا شما را از دست شستشوی زودهنگام و دوره‌ای لباس‌ها نجات داده و در مقابله با گردوغبار به شما کمک کند. در حالی که نگه داشتن لباس‌ها در وضعیت مناسب نیازمند روند زمان‌گیر شستشو و ضدعفونی کردن است، حالا تنها با فشار یک دکمه تمام این کارها انجام می‌شود. اکنون، مشتریان علاوه بر این که وقت بیشتری برای خانواده خود دارند می‌توانند به درستی و راحتی از فرزندان و افراد سالخورده خانواده در مقابل گردوغبار و ذرات حساسیت‌زا مراقبت کرده و لبخند را به لب همه اعضای خانواده بیاورند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. لطفا حجم و کیفیت مطالب ارائه شده رو بالا ببرید.یادمه توی دوران اوج این وبسایت مطالب فضایی و فرازمینی ها زیاد بود که البته با شواهد و مدارک و جذابیت خاصی توی صفحه قرار میگرفت اما جدیدا همون مسائل هم که بعضا گذاشته میشه خیلی بی کیفیت و ضد و نقیض هستش.ممنون اگه بررسی کنید

  2. این برای لاکچریاس نه ماها
    شاید یه 10 سال دیگ بشه ماهم بخریم

  3. ما به فکر چی هستیم اونا به فکر چی؟؟؟

  4. فضاش کمه یخورده بزرگتر بود بهتر میشد