سامسونگ

سامسونگ تا پایان سال قادر به عرضه 350 میلیون گوشی نخواهد بود

بر خلاف پیش‌بینی‌های سامسونگ، این کمپانی تا پایان سال جاری میلادی 350 میلیون گوشی عرضه نخواهد کرد. تصور می‌کنید چه دلایلی مانع فروش بالای گوشی های این شرکت بزرگ خواهند بود؟

مطابق با ادعای منابع داخلی، سامسونگ پیش‌تر فروش 320 میلیون گوشی هوشمند را برای سال 2018 میلادی پیش‌بینی کرده بود، ولی مدیران بعد از مشاهده استقبال کاربران و پیش‌خرید بالای گلکسی S9 و گلکسی +S9 طی سه ماهه نخست، هدف خود را به فروش 350 میلیون دستگاه افزایش داده‌اند.

این در حالی‌ست که تحلیل‌گران در گزارش‌های خود می‌گویند سامسونگ به هدف تعیین‌شده دست پیدا نخواهد کرد. فاکتورهای بسیاری برای مطرح کردن چنین ادعایی وجود دارد، اما مهم‌ترین آنها را می‌توان حضور و فعالیت تهاجمی فروشندگان چینی عنوان کرد. میزان عرضه موبایل های سامسونگ در چین، از 20 درصد در سال 2013 به کمتر از 1 درصد در سال گذشته کاهش پیدا کرده و این به آن خاطر است که سازندگانی همچون اوپو، هواوی، شیائومی و ویوو با عرضه گوشی های ارزن‌قیمت اما توانمند، توجه خریداران را به خود جلب کرده‌اند.

در رابطه با سامسونگ، این کمپانی کره‌ای در سال 2015 میلادی در حدود 319.7 میلیون گوشی موبایل را عرضه کرده بود. این میزان در سال‌های 2016 و 2017 به ترتیب به 309.4 میلیون و 319.8 میلیون رسید. سامسونگ طی سه ماهه نخست سال موفق به عرضه 78 میلیون دستگاه شده است و پیش‌بینی می‌شود این میزان برای سه ماهه دوم، 73 میلیون باشد.

عملکرد ضعیف گلکسی S9 سامسونگ

دومین دلیل مهم برای مطرح کردن این ادعا، عملکرد ضعیف گلکسی S9 و گلکسی +S9 علی‌رغم شروع خوب آنها است. مجموع گوشی های عرضه‌شده از خانواده گلکسی اس 9 برای تمام سال، احتمالا از 30 میلیون دستگاه بیشتر نیست؛ رقمی که می‌توان از سال 2012 تا به امروز، کمترین میزان در عرضه گوشی های سری گلکسی S در نظر گرفت.

با این وجود، Samsung هم‌چنان در تلاش بوده و امیدوار است با عرضه گلکسی نوت 9 شرایط تغییر کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. سری s7 , s8 خیلی بهتر از بعدیا بود

  2. به این حرفا نمیخوره بابا

  3. معلومه نخواهد بود

  4. چقدر بهتر میشد اگه سامسونگ مشکلا و نقص های هرگوشی رو توی همون مدل برطرف میکرد تا اینکه بخواد بیاد یه مدل بالاتر بزنه با قیمت بیشتر که نقص گوشی قبل رو نداشته باشه

  5. چطور عملکردش خوب نیس؟از چه لحاظ