گوشی آلکاتل 1

گوشی آلکاتل 1 به عنوان یکی از ارزان‌ترین موبایل های مبتنی بر اندروید Go معرفی شد

گوشی آلکاتل 1 (Alcatel 1) با قیمتی رقابتی از راه رسید. آلکاتل 1 با بهره‌گیری از سخت افزار مناسب، به نسخه Go از اندروید اوریو و نمایشگری کشیده و 18:9 مجهز شده است.

تا به امروز گوشی آلکاتل 1 ایکس ارزان‌ترین موبایل این کمپانی فرانسوی شناخته می‌شد، اما حالا همه چیز تغییر خواهد کرد چرا که سازندگان با خذف حرف X از نام این گوشی، دستگاهی ساده‌تر و ارزان‌تر را تولید کرده‌اند. این تلفن هوشمند اخیرا در روسیه رویت شده و فعلا اطلاعات مربوط به زمان عرضه و قیمت آن در هاله‌ای از ابهام قرار دارند.

مشخصات فنی گوشی آلکاتل 1

آلکاتل 1 به صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح 480×960 مجهز شده و زیر قاب می‌توان تراشه مدیاتک MT6739 با پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی را در کنار 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه قابل ارتقا پیدا کرد. از آنجایی که ما با موبایلی ارزان‌قیمت رو به رو هستیم، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی مسئولیت ثبت تصاویر را بر عهده خواهند داشت. همچنین سازندگان با به‌کارگیری Android Go، پردازش بهتر و سریع‌تر محتوا را امکان‌پذیر کرده‌اند. علی‌رغم برچسب قیمت پایین، گوشی جدید آلکاتل از شبکه 4G LTE و دو سیم کارت به صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند.

گوشی آلکاتل 1

ما همچنان در انتظار اعلام زمان عرضه و قیمت گوشی آلکاتل 1 هستیم، ولی اگر قصد خرید یکی از این محصولات جدید را دارید، موبایل آلکاتل در سه رنگ طلایی، آبی و مشکی به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. هر چقدر پول بدی همون قدرم اش میگیری

  2. چه مارک های عجیب غربی

  3. هیچوقت تا چیزیو دست نگرفتید قضاوتش نکنید
    یه زمانی همه برندای چین هم مسخره میکردن الان کل دنیا روی دستای چین میچرخه

  4. گوشى بدردنخور یکبار مصرف!
    😀

  5. یبار مصرفه دیگ