کامپیوتر جیبی پاناسونیک تاف بوک FZ-T1

کامپیوتر جیبی پاناسونیک تاف بوک FZ-T1 با قیمت 1500 دلاری معرفی شد

کامپیوتر جیبی پاناسونیک تاف بوک FZ-T1 معرفی شد. این کامپیوتر جیبی اندرویدی با قیمت پایه 1500 دلار به فروش خواهد رسید. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت های کامپیوتر اندرویدی پاناسونیک بیشتر آشنا شوید.

شرکت ژاپنی پاناسونیک روز جاری از یک کامپیوتر جدید جیبی از خانواده تاف بوک های خود پرده برداری کرد. کامپیوتر جیبی پاناسونیک تاف بوک FZ-T1 را می‌توان یک لپ تاپ قدرتمند اندرویدی نیز دانست که کمتر مشابه آن را در بازار دیده‌ایم.

پاناسونیک تاف بوک FZ-T1 با هدف مشتریان تجاری طراحی شده است. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به اسکن بارکد اشاره کرد که به لطف کلیدهای موجود در چپ و راست دیوایس قابل استفاده است. پاناسونیک می‌گوید که این کامپیوتر جیبی را می‌توان در بخش خرده فروشی برای بررسی اقلام موجود در انبار، کمک در فروش یا سفارش مورد استفاده قرار داد. علاوه بر این، به لطف تاییدیه IP68 و تاییدیه نظامی MIL-STD-810G، کارگران ساختمانی نیز می‌توانند بدون استرس و نگرانی از آن استفاده کنند. همچنین شما می‌توانی با دستکش و در زیر بارش باران نیز از این دیوایس استفاده کنید.

کامپیوتر جیبی پاناسونیک تاف بوک FZ-T1

جدا از این، ابعاد پاناسونیک تاف بوک FZ-T1 برابر با 154 در 75 در 13.1 میلی‌متر و وزن آن نیز برابر با 240 گرم است. اندروید 8.1 اوریو به صورت پیشفرض در راس بخش نرم افزاری دیوایس قرار دارد و از پردازنده اسنپدراگون 212 با سرعت کلاک 1.1 گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. این کامپیوتر جیبی همچنین با یک نمایشگر 5 اینچی HD، رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی همراه خواهد بود. ناف بوک جدید پاناسونیک از یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه میکرو یو اس بی بهره می‌برد. یک باتری 3200 میلی‌آمپر ساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی این کامپیوتر را بر عهده دارد که می‌تواند در محیطی بین 10 الی 50 درجه سلیسیوس مقاومت کند. گفتنیست که این دیوایس در ماه آگوست (مرداد/شهریور) همراه با گارانتی 3 ساله شرکت پاناسونیک به فروش خواهد رسید.

قیمت پاناسونیک تاف بوک FZ-T1

نسخه وای فای کامپیوتر جیبی پاناسونیک تاف بوک FZ-T1 با قیمت 1515 دلار روانه‌ی بازار خواهد شد. در اینجا یک نسخه دیگر همراه وای فای + LTE نیز با قیمت 1615 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خب اینم یه نوع پیشرفتشه دیگ

  2. ایفون کار همه اینارو میکنه نیازی دیگه به این چیزا نیست

  3. فک نمیکنم کاربردش مثل کامپیوتر باشه

    • بابا گجت نیوزه دیگه
      یه پولی گرفته و نوشته …
      والا تعریف کامپیوتر با این وسیله فق داره …
      ما هم که زبونمون مو دراورد هرچی گفتیم کنار تبلیغاتتون بنویسید تبلیغ …
      شما هم که داری می خونی، اگر تایید نمیکنی به خانواده محترم سلام برسون….

  4. دیگ کامپیوتر خودش چیه که بخواد جیبی هم بشه با این همه گجت های پیشرفته