4 دلیل برای خرید ال جی جی 7 تینکیو به جای گلکسی اس 9

4 دلیل برای خرید ال جی جی 7 تینکیو به جای گلکسی اس 9

ما به بررسی 4 دلیل مهم خواهیم پرداخت که نشان می‌دهد خرید ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) ارزشمندتر از گوش گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S9) است.

کاربران اندرویدی همیشه به خاطر گزینه‌های زیادی که وجود دارد،‌ برای انتخاب یک گوشی جدید به دردسر می‌افتند. دو گوشی هوشمند جذابی که امسال می‌توانید خریداری کنید گلکسی اس 9 و ال جی جی7 تینکیو است. ما در این مقاله به بررسی 4 دلیل خواهیم پرداخت که نشان می‌دهد خرید ال جی جی 7 تینکیو چرا مناسب‌تر از گلکسی اس 9 سامسونگ است. این گوشی ها هر دو از مشخصات سخت افزاری بالا رده، تراشه اسنپدراگون 845 و شارژ بیسیم برخوردار بوده و در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

البته دلایل زیادی نیز وجود دارد که نشان می‌دهد پرچمدار سامسونگ از دیگر رقیب کره‌ای بهتر است، اما ما در این مقاله به بررسی 4 دلیل می‌پردازیم که خرید ال جی جی 7 تینکیو را برای شما مناسب‌تر می‌دانند.

دلایل خرید ال جی جی 7 تینکیو

1 – اگر اندازه نمایشگر برای شما مهم است، ال جی جی 7 گزینه‌ی بهتری است

4 دلیل برای خرید ال جی جی 7 تینکیو به جای گلکسی اس 9

برای گوشی های رنج 700 دلاری، بزرگ‌ترین نمایشگری که می‌توانید دریافت کنید در گوشی ال جی جی 7 با قیمت 750 دلار قرار دارد. این محصول از یک نمایشگر 6.1 اینچی برخوردار است که در مقایسه با نمایشگر 5.8 اینچی گلکسی اس 9 با قیمت 720 دلار کمی بزرگ‌تر است.

نمایشگر پرچمدار سال 2018 ال جی همچنین کوچکتر از نمایشگر 6.2 اینچی گلکسی اس 9 پلاس با قیمت 840 دلار است که 90 دلار هزینه‌ی خرید آن نیز بیشتر است. البته این نمایشگر تنها یک دهم اینچ بزرگ‌تر است!

2 – ال جی جی 7 از ناچ برخوردار بوده که گزینه‌ی خوبی در گوشی های اندرویدی است

4 دلیل برای خرید ال جی جی 7 تینکیو به جای گلکسی اس 9

یک ناچ به سبک آیفون ایکس اپل در قسمت بالای نمایشگر ال جی جی 7 تینکیو قرار دارد که نشان می‌دهد حضور آن حساسیت بیشتری در گوشی های اندرویدی نسبت به آیفون ها دارد. زیرا این قسمت ناچ در بهترین نقطه از صفحه قرار گرفته است که متعلق به نوار اعلانیه‌های اندروید بود. زمانی که شما نوار اعلانیه‌های اندروید را حرکت می‌دهید، شما فضای بیشتری را برای صفحه اصلی، اپلیکیشن‌ها و هر آنچه بر روی صفحه گوشی شما به نمایش درمی‌آید در اختیار خواهید داشت.

و اگر علاقه‌ای به نمایش اپلیکیشن‌ها و پس زمینه‌ی گوشی در اطراف این قسمت ناچ ندارید، شما می‌توانید آن را به حالت غیرفعال درآورید. بنابراین نوار اعلانیه‌های اندروید مجددا به بالا انتقال پیدا می‌کند، اما این بار متفاوت از نوار معمولی در گوشی ها است.

3 – ال جی جی 7 بهترین گزینه برای لذت بردن از هدفون های بیسیم و باسیم باکیفیت است

4 دلیل برای خرید ال جی جی 7 تینکیو به جای گلکسی اس 9

ال جی جی 7 دارای یک آمپلی باکیفیت برای هدفون‌ها است که می‌تواند تفاوت قابل ملاحظه‌ای برای کسانی که به دنبال لذت بردن از کیفیت صوتی بالا هستند را به دنبال داشته باشم. برای پخش صوتی بلوتوثی بیسیم نیز این گوشی فوق‌العاده است. آن با استاندارد aptX HD همراه است که می‌تواند کیفیت صوتی بهتری توسط بلوتوث نسبت به استاندارد aptX موجود در گوشی گلکسی اس 9 را ارائه کند.

4 – لنز ثانویه فوق عریض ال جی جی 7 می‌توان فضای بیشتری نسبت به دوربین گلکسی اس 9 را ثبت کند

4 دلیل برای خرید ال جی جی 7 تینکیو به جای گلکسی اس 9

دوربین ثانویه موجود بر روی گوشی ال جی جی 7 کاملا متفاوت از دوربین گوشی گلکسی اس 9 است. دوربین ثانویه این گوشی قادر به ثبت تصاویر فوق عریض است که می‌تواند فضای به مراتب بیشتری از لنزهای استاندارد را تحت پوشش خود قرار دهد. شما یک افکت خیلی کم Fish-Eye را نیز با لنز فوق عریض این گوشی در اختیار خواهید داشت، اما توجه کنید که تصاویر شگفت انگیز هستند.

به نظر می‌رسد لنز اولترا واید موجود در پرچمدار ال جی، خرید ال جی جی 7 تینکیو را ارزشمندتر از گوشی گلکسی اس 9 پلاس با دوربین ثانویه‌ی ارائه کننده زوم 2 برابری می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. سامسونگ مثل پراید همه ازش استفاده میکنند ولی کیفیتش اشغال

  2. چه دلایل مسخره ای
    با همه اینها بازم سامسونگ انتخاب خیلیاس

  3. اتفاقا طرفدارای گوشی های ناچ کمتره چطور اینو به عنوان ببرتری جی7 در نظر گرفته

  4. با این وضع دلار کلا گوشی نمیشه خرید که

  5. میگم این گوشی که میگید بهتره از اس 9 هستش تو ایران امده که بشه خریدش

    • LG کلا خیلی دیروارد بازر ایران میشه LG V30 رو یادمون نرفته کی وارد بازار ایران شد اینم مث V30هست یا نمیاد توی بازار ایران یا وقتی میاد که یکی دو مدل بالاترش رو زده باشند

  6. یکی از دلیل نخریدن ال جی جی ۷ میتونه طراحی ناچ استایل باشه که اینجا ازش به عنوان یه نقطه مثبت یاد شده