دوربین گوشی ردمی 6 پرو

شیائومی کیفیت دوربین گوشی ردمی 6 پرو را با انتشار تصاویری به رخ کشید

کمپانی شیائومی نمونه عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی ردمی 6 پرو (Redmi 6 Pro) را منتشر کرد. این محصول در آستانه رونمایی قرار دارد و به عنوان عضو قدرتمندتر خانواده، به ردمی 6 و ردمی 6 ای خواهد پیوست.

ششمین نسل از سری ردمی شیائومی، احتمالا تا ماه آینده میلادی پذیرای عضو تازه‌ای خواهد بود و در همین راستا، کمپانی چینی به منظور برجسته ساختن قابلیت‌های دوربین گوشی ردمی 6 پرو ، تعدادی عکس را در شبکه اجتماعی «ویبو» به اشتراک گذاشت. این در حالی است که طی روزهای گذشته، رندرهای رسمی این گوشی نیز انتشار یافته بود.

شیائومی ردمی 6 پرو

تمامی عکس‌های پرتره‌ی زیر با دوربین گوشی ردمی 6 پرو و در شرایط نوری متفاوت ثبت شده‌اند. گمانه‌زنی‌ها درباره ماژول دوربین دوگانه دستگاه، از تجهیز آن به یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی حکایت دارند و ظاهرا یک سنسور ثانویه 5 مگاپیگسلی نیز وظیفه تشخیص عمق تصویر را بر عهده خواهد داشت. دوربین سلفی گوشی هم 5 مگاپیکسلی توصیف شده است. برخورداری از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای زیباسازی تصاویر و حالت پرتره، از دیگر امکانات نسبت داده شده به دوربین گوشی ردمی 6 پرو هستند.

انتظار می‌رود یک نمایشگر ناچ استایل 5.84 اینچی با نسبت تصویر 19 به 9، وظیفه نمایش محتوا و تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام، وظیفه پردازش اطلاعات در ردمی 6 پرو را عهده‌دار باشند. همچنین از اندروید 8.1 اوریو به عنوان سیستم عامل دستگاه و از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی به عنوان تامین کننده‌ی انرژی آن یاد شده است.

عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی ردمی 6 پرو