بررسی ویدیویی خودرو تویوتا کمری 2018

بررسی ویدیویی خودرو تویوتا کمری 2018 (گجت تی وی)

در این مقاله به بررسی ویدیویی خودرو تویوتا کمری 2018 (Toyota Camry 2018)،‌ آخرین نسل سدان شرکت ژاپنی خواهیم پرداخت. این خودرو از فناوری‌های روز جهان و انواع کمک راننده‌ها بهره می‌برد.

چند ماه پیش بود که شرکت ژاپنی تویوتا از جدیدترین نسل سدان کمری خود پرده برداشت و پس از مدتی نیز فروش آن در بازار ایالات متحده آغاز شد. این خودرو مبتنی بر پلتفرم ماژولار TNGA شرکت تویوتا به تولید رسیده است که در دیگر خودروهای این شرکت نظیر پریوس و سی اچ آر نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

تویوتا کمری 2018 حالا 30 درصد مستحکم‌تر و مقاوم‌تر از نسخه‌ی پیشین شده و حالا با افزایش 4.8 سانتی‌متری فاصله دو محور فضای داخلی آن بزرگ‌تر از گذشته شده است. نسخه هیبریدی تویوتا کمری 2018 به یک واحد کنترل قدرت سبک و جمع و جورتر تجهیز شده است و سیستم Auto Glide Control در آن نیز ترمز موتور را با توجه به شرایط رانندگی محدود می‌کند. این کمری از سیستم‌های کمک راننده مختلفی شامل سیستم هشدار پیش از تصادف، تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل راداری دینامیک، هشدار عبور از لاین، دستیار فرمان و سیستم تشخیص ترافیک پشتی نیز بهره می‌برد.

در داخل خودرو نیز یک سیستم اطلاعات سرگرمی Entune 3.0 تعبیه شده است که از ویژگی‌های جدیدی نظیر استارت خودرو از راه دور، یافتن خودرو، اطلاع از وضعیت خودرو و غیره برخوردار است. پیش از این شما را منتظر نگذاشته و به تماشای بررسی ویدیویی خودرو تویوتا کمری 2018 دعوت می‌کنیم.

بررسی ویدیویی خودرو تویوتا کمری 2018

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. عالی بود ممنون

  2. دیگ از هرچی ماشینه حالم بهم میخوره تو این مدت انقد اخبار ماشین شنیدم حالت اوق دارم

  3. ایول بابا بهشتیه برا خودش