گوشی ناچ استایل شیائومی ردمی 6 پرو

گوشی ناچ استایل شیائومی ردمی 6 پرو با یک باتری شگفت انگیز معرفی شد

گوشی شیائومی ردمی 6 پرو (Xiaomi Redmi 6 Pro) همراه با طراحی ناچاستایل، یک نمایشگر بزرگ و قیمت ارزان معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی و قابلیت های این گوشی چینی بیشتر آشنا شوید.

مطابق انتظارها، گوشی شیائومی ردمی 6 پرو رسما معرفی شد. این دیوایس، یک گوشی ناچ استایل است که می‌تواند نخستین مدل در نوع خود در سری گوشی های Redmi این شرکت باشد. ردمی 6 پرو از تراشه اسنپدراگون 625 کوالکام قدرت می‌گیرد. یک نمایشگر 5.84 اینچی نیز با وضوح 2280×1080 پیکسل و نسبت ابعاد 19:9 بر روی قاب جلویی گوشی جای خوش کرده است.

گوشی ناچ استایل شیائومی ردمی 6 پرو

شیائومی ردمی 6 پرو با سه پیکربندی مختلف شامل رم 3 + حافظه 32 گیگابایتی، رم 4 +‌حافظه 32 گیگابایتی و رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی به فروش خواهد رسید. دوربین دوگانه‌ای متشکل از سنسورهای 12 + 5 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی (همراه HDR و حالت پرتره هوش مصنوعی) نیز بر روی قاب جلویی گوشی جای گرفته است. ابعاد این گوشی چینی برابر با 149.33 در 71.68 در 8.75 میلی‌متر و وزن آن نیز 178 گرم است. رابط کاربری آن MIUI 9 بوده، یک باتری عظیم‌الجثه با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تامین انرژی آن را بر عهده داشته و یک اسکنر اثر انگشت پشتی نیز در دسترس کاربران قرار دارد.

همراه با این ویژگی‌ها، گوشی شیائومی ردمی 6 پرو از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی می‌کند، از قفل گشایی هوش مصنوعی توسط چهره (با استفاده از دوربین جلو) و یک دستیار مجازی نیز برخوردار است. این گوشی همچنین قرار است در رنگ‌های مشکی، طلایی، صورتی، آبی و قرمز به فروش برسد.

قیمت شیائومی ردمی 6 پرو

به عنوان قیمت، مدل پایه این گوشی با قیمت 153 دلار به عرضه درخواهد آمد. این درحالیست که برای خرید مدل مجهز به رم 4 + حافظه 32 گیگابایتی آن باید قیمت 185 دلار و رم 4 + حافظه 64 گیگابایتی آن نیز قیمت 200 دلار را بپردازید. هم اکنون پیش فروش این گوشی آغاز شده است و فروش آن نیز از روز آینده در چین شروع می‌شود. هنوز مشخص نیست چه زمانی شیائومی ردمی 6 پرو به خارج از بازار چین عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. عالی بود باتری قیمت همه چی عالی

  2. 185 دلار بدبخت به ما

  3. یعنی چی اخه اسنپ دراگون ۶۲۵ مگه میشه؟؟؟
    واقعا این گوشی از پردازنده قدیمی استفاده میکنه و ارزش خرید نداره واقعا انتظار نداشتم پردازندش اینهمه قدیمی باشه 😐😐😐

    • عمو مگ جدیدترین اسنپدراگون چنده حدود دو مدل قبلی از اسنپدراگون روش نصبه ک تو رنج خودش قویه پ ن میخواستی اسنپدراگون ۸۶۵روش نصب کنن😐

  4. این کجاش ناچه متوجه نمیشم من

  5. باتریش خوبه ولی رمش پایینه

    • رام ۴پایینه الان الان رام لبتابهای میانرده ۴هستش این ک گوشیه متوجه نمیشم میخواین با گوشی بازی پی اس ۴رو بالا بیارین الان رو اس۷سامسونگ رام ۴نصبه

  6. این شیاومی شیاومی که میگن اینه

    • داداش هر شرکتی پرچم دار داره میان رده هم داره..شما برو mi mix 2s—mi8 exclusive رو یه نگاه بندااز متوجه میشی شیائومی داره چیکار میکنه