مرورگر مایکروسافت اج

تعداد دانلود مرورگر مایکروسافت اج از مرز 5 میلیون در اندروید عبور کرد

محبوبیت مرورگر مایکروسافت اج در میان کاربران اندرویدی روز به روز در حال افزایش بوده و با عبور تعداد دانلود آن از مرز 5 میلیون، حالا رکوردی جدید را از خود به جا گذاشته است.

دسامبر 2017 بود که مدیران اعلام کردند نسخه اندرویدی مرورگر مایکروسافت اج ، 1 میلیون بار از طریق گوگل پلی دانلود شده است. حالا تنها شش ماه از انتشار این خبر می‌گذرد که منابع مختلف از دانلود بیش از 5 میلیون بار این اپلیکیشن خبر داده‌اند. اگر تعداد کاربران Microsoft Edge با همین روند افزایش پیدا کند، احتمالا تا پایان سال باید شاهد رسیدن این رقم به عدد 10 میلیون باشیم.

برای آن دسته از کاربرانی که با Edge آشنا نیستند، مایکروسافت تلاش دارد با ارائه این اپلیکیشن، تجربه‌ای از وب‌گردی پیوسته را برای کاربران ویندوز 10 فراهم کند. البته این تنها قابلیت برجسته اج نیست و کاربران از ویژگی‌های متنوعی همچون QR Code Reader ،Voice Search و حالت InPrivate که به کاربران اجازه می‌دهد محتوا را به صورت ناشناس مشاهده کنند و مرورگر هم هیچ تاریخچه‌ای را ثبت نخواهد کرد، برخوردار خواهند شد. علاقه‌مندان می‌توانند از این لینک نسخه اندرویدی اج را دانلود کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. حداقل 5 ملیون نادون تو 5 ملیارد آدم پیدا میشه چییز عجیبی نیس ک

  2. احمقنتا کروم مونده کی میره سمتاینا