گوشی هواوی نوا 3

گوشی هواوی نوا 3 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در راه است

هواوی با انتشار تیزری از گوشی هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) در حساب کاربری خود در ویبو، طراحی بخش پشتی آن را نشان داد. آیا ما با نسخه به‌روزشده نوا 3e رو به رو هستیم؟

ماه گذشته، دو موبایل جدید با شماره‌های مدل PAR-AL00/TL00 گواهی‌های لازم را از TENAA و 3C دریافت کردند. اگرچه نام این محصولات مشخص نبود، ولی حالا می‌توان گفت آنها دو نسخه متفاوت از گوشی هواوی نوا 3 هستند که جولای روانه بازار خواهند شد. هواوی پیش‌تر با یکی از گروه‌های موسیقی محبوب چینی با نام “TFboys” برای تبلیغ عمومی به توافق رسیده است. مدیران می‌گویند آنها با ادامه دادن همکاری خود با TFboys، قصد ایجاد عصری زیبا برای محصولات سری Nova را دارند.

گوشی هواوی نوا 3

نوا 3e همان گوشی P20 لایت است که با تفاوت‌های بسیار جزئی به فروش می‌رسد؛ در حالی که گوشی هواوی نوا 3 بهتر از پی 20 لایت خواهد بود. مطابق با تصویر منتشرشده توسط هواوی، ما می‌توانیم شباهت بالای نوا 3 و محصولات قبلی این شرکت در طراحی را ببینیم. در حقیقت، امسال باز هم از دوربین دوگانه و رنگ‌های جذاب استفاده خواهد شد و فقط سخت افزار داخلی دستخوش تغییر می‌شود.

تجهیز گوشی هواوی نوا 3 به تراشه کایرین 710

فعلا هیچ چیزی رسما تایید نشده است، ولی می‌توان گفت کایرین 710 به عنوان رقیب اصلی اسنپدراگون 710، قدرت‌بخش موبایل جدید هواوی خواهد بود. این تراشه جدید را می‌توان یک ارتقا قابل توجه در مقایسه با کایرین 659 که با معماری 12 نانومتری TSMC تولید شده بود، در نظر گرفت. نمایشگر 19:9 بهتر و بهره‌گیری از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نیز Nova 3 را به دستگاهی متفاوت تبدیل خواهند کرد.

متاسفانه فعلا اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه دقیق این گوشی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. این بچه مدل قرتی ها رو میارن بچه های ما رو از راه به در کنن

  2. از ایفون اسکی رفته

  3. ینی هرکی هرکاریکنه هوای زود تقلید میکنه