جشنواره تابستان پر ستاره هواوی

جشنواره تابستان پر ستاره هواوی با جوایز متنوع آغاز شد

جشنواره تابستان پر ستاره هواوی آغاز شد. در این جشنواره، مشتریان می‌توانند با خرید یکی از گوشی های منتخب هواوی، علاوه بر برخورداری از تخفیف ویژه، شانس خود برای برنده شدن گوشی هواوی پی 20 پرو را امتحان کنند.

کاربران با خرید گوشی های هواوی منتخب در جشنواره تابستان پر ستاره هواوی ، از تخفیف فروش و شانس شرکت در قرعه کشی و برنده شدن هزاران جایزه مانند ده‌ها گوشی هواوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) بهره‌مند می‌شوند.

با شروع فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس و دانشگاه‌ها اوقات فراغت زیادی برای سرگرمی در اختیار دانش آموزان و دانشجویان قرار می‌گیرد. همچنین با توجه به این که در این فصل تمایل کاربران بازار گوشی های هوشمند به خرید گوشی رو به افزایش است، هواوی برای همراهی با کاربران تصمیم به برگزاری جشنواره‌ای تحت عنوان «تابستان پر ستاره هواوی» برای بازار گوشی های هوشمند دارد.

گوشی های منتخب در جشنواره تابستان پر ستاره هواوی

در جشنواره تابستان پر ستاره هواوی کاربران با خرید هر یک از گوشی‌های منتخب، شانس شرکت و برنده شدن در قرعه کشی‌های هفتگی جذاب با جوایز زیادی مانند ده‌ها گوشی Huawei P20 Pro را خواهند داشت. گوشی‌های مد نظر در این جشنواره شامل مدل‌های زیر می‌شوند:

  • Huawei Y7 Prime 2018
  • Huawei Y5 Prime 2018
  • Huawei nova 3e
  • Huawei Mate 10 Pro
  • Huawei Mate 10
  • Huawei Mate 10 lite

لازم به ذکر است که گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro در مدت زمان این جشنواره با تخفیف ویژه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

جوایز در نظر گرفته شده برای قرعه کشی‌های هفتگی این جشنواره علاوه بر ده‌ها گوشی پرچمدار Huawei P20 Pro شامل هزاران جایزه دیگر مانند پاور بانک، ترازو، خدمات VIP و … خواهد بود.

جشنواره تابستان پر ستاره هواوی

ده‌ها گوشی Huawei P20 Pro به عنوان هدیه اصلی قرعه کشی‌های این جشنواره از برترین دوربین عرضه شده در بازار گوشی های هوشمند تا به امروز بهره‌مند هستند. Huawei P20 Pro از سه دوربین با لنزهای Leica برای ثبت عکس‌های 40 مگاپیکسلی با امکان ثبت عکس‌های بی نظیر در محیط‌های کم نور و همچنین زوم 5 برابری برخوردار هستند و از این حیث ارزش بالایی، به خصوص برای کاربرانی که علاقه‌مند به عکاسی با گوشی‌های هوشمند خود هستند، دارند.

به علاوه هواوی برای گوشی های Huawei Mate 10 و Huawei Mate 10 Pro همزمان با این جشنواره پکیج‌های به‌روزرسانی نرم افزاری خاصی در نظر گرفته که از آن جمله می‌توان به تجهیز نرم افزاری این گوشی‌ها به قابلیت Face Unlock اشاره نمود.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با جشنواره تابستان پر ستاره هواوی می‌توانید به وب سایت زیر مراجعه کنید:

www.huaweistars.com

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خوب جایزه میده هواوی ها توی این تحریم ها

  2. چرا p20 جزوشون نیس

  3. با این وضعیت بازار مگه میشه چیز خرید؟!!!