سامسونگ گلکسی S10

سامسونگ گلکسی S10 : اخبار، قیمت، زمان عرضه و مشخصات فنی

سامسونگ گلکسی S10 پرچمدار سال آینده گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ است. در این مقاله به بررسی اخبار، قیمت، زمان عرضه، مشخصات فنی و هرآنچه به تازگی از گلکسی اس 10 به دست آورده‌ایم خواهیم پرداخت.

گوشی های سری گلکسی S سامسونگ همیشه درخور توجه هستند تا ما اوایل هر سال میلادی مشتاقانه در انتظار آن‌ها باشیم. سال 2019،‌ دهمین سالگرد عرضه این محصولوات در بازار خواهد بود و حالا باید گفت که جذابیت‌های نسل جدید این گوشی ها، سامسونگ گلکسی S10 دو چندان خواهد بود.

درست همانند عملکرد اپل با آیفون ایکس، انتظار می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی S10 نیز محصولی بسیار ویژه و متفاوت از سایر پرچمداران این خانواده باشد. البته گوشی های گلکسی اس 8 و اس 9 نیز محصولات جذابی هستند، اما به عنوان محصولی که درخور جشن گرفتن دهمین سالگرد باشد،‌سامسونگ قصد دارد یک گوشی بسیار جذاب و ویزه را روانه‌ی بازار کند که متفاوت از تمام محصولات تولیدی آن‌ها خواهد بود.

اگر می‌خواهید بیشتر در مورد جدیدترین پرچمدار سامسونگ بدانید، ما در این مقاله شما را با آخرین اطلاعات و اخبار مربوط به این گوشی و هرآنچیزی که باید از آن بدانید، مطلع خواهیم کرد.

آخرین اخبار سامسونگ گلکسی S10

4 تیر ماه 97: سامسونگ سه مدل S10 معرفی خواهد کرد، یک سیستم دوربین سه گانه در این گوشی وجود دارد و از اسکنر عنبیه برای استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه چشم پوشی خواهد کرد.

در گزارشی که از سوی Electronic Times به انتشار رسیده، ادعا شده که سامسونگ سال آینده نه دو مدل، بلکه سه مدل S10 را معرفی خواهد کرد. ارزان قیمت‌ترین عضو این خانواده با کدنام Beyond 0 از یک نمایشگر 5.8 اینچی برخوردار است که همراه با طراحی صفحه تخت به عرضه خواهد رسید. Beyond 1 دومین عضو این خانواده است که آن هم از نمایشگر 5.8 اینچی، اما از لبه‌‌هایی گرد نظیر آنچه که در گوشی گلکسی S9 دیدیم برخوردار است.

سامسونگ گلکسی S10

اما ستاره‌ی سال آینده محصولات خانواده سامسونگ گلکسی S10 صاحب کدنام Beyond 3 است که به یک نمایشگر 6.2 اینچی خمیده و دوربین سه گانه پشتی، چیزی که سامسونگ هیچگاه از آن استفاده نکرده بهره می‌برد. اگر از عرضه این محصول در سه مدل و وجود دوربین سه گانه بر روی قاب پشتی یکی از آن‌ها به اندازه کافی هیجان زده نشده‌اید، سایت The Bell روز گذشته در گزارشی مدعی شده است که در گلکسی اس 10 دیگر خبری از اسکنر عنبیه چشم نخواهد بود، در عوض سامسونگ از یک سیستم تشخیص چهره 3 بعدی (نظیر فیس آی دی آیفون ایکس) و یک اسکنر اثر انگشت زیر صفحه (نظیر آن چه که در ویوو X21 و ویوو نکس دیده‌ایم) بر روی این گوشی استفاده خواهد کرد.

تمام اطلاعات مهم

طی چهار سال گذشته سامسونگ هر ساله دو مدل از خانواده گلکسی اس را معرفی کرده است که به شرح زیر است:

  • 2015 – گلکسی اس 6 و اس 6 اج
  • 2016 – گلکسی اس 7 و اس 7 اج
  • 2017 – گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس
  • 2018 – گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

همانطور که در بالاتر گفته شد، همراه با گلکسی اس 10 در سال 2019، انتظار می‌رود سامسونگ این روند را تغییر داده و از سه مدل با کدنام‌های Beyond 1،‌Beyond 2‌ و Beyond 3 به صورت همزمان پرده برداری کند.

چه زمانی عرضه می‌شود؟

شاید بزرگ‌ترین سوالی که در ذهن طرفداران سامسونگ گلکسی S10 وجود دارد، زمان عرضه آن باشد. اگر گلکسی اس 8 را مستثنا بدانیم که در رویداد ویژه‌ی خود سامسونگ معرفی شد، این غول کره‌ای معمولا از گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس خودش در طول برگزاری کنگره جهانی موبایل که هر ساله در بارسلونا اسپانیا معرفی می‌شود، پرده برداری می‌کند.

سامسونگ گلکسی S10

زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2019 از 25 الی 28 فوریه (6 الی 9 اسفند ماه) در شهر بارسلونا خواهد بود و شانس آن که ما برای نخستین بار این محصول را در کنگره جهانی موبایل ببینیم زیاد است. با این حال از آنجایی که سامسونگ گلکسی S10 یک محصول ویژه است، ممکن است سامسونگ همانند S8 آن را طی یک رویداد جداگانه به معرفی برساند. همچنین به نظر می‌رسد دو الی سه هفته پس از معرفی این محصول، شاهد عرضه آن در بازار باشیم. شاید سامسونگ تصمیم گرفته باشد این گوشی را در طول برگذاری MWC معرفی کند تا در اواخر اسفند ماه روانه‌ی بازار کند.

قیمت S10 چقدر است؟

وقتی به بحث قیمت ورود می‌کنیم، سال آینده و همراه پرچمداران جدید سامسونگ نکات جالب توجهی وجود دارد. تا بدین لحظه سامسونگ هر ساله دو پرچمدار را عرضه کرده است. اما حالا خانواده سامسونگ گلکسی S10 صاحب 3 عضو است. در نتیجه قیمت‌های مختلفی را نیز شاهد خواهیم بود.

گلکسی اس 9 با قیمت پایه 720 دلاری عرضه شد و حدس ما این است که پایین‌رده‌ترین مدل گلکسی اس 10 نیز از قیمتی مشابه یا کمی پایین‌تر بین 650 الی 700 دلار برخوردار باشد. مدل میانی این خانواده با قیمت 800 الی 820 دلار و مدل بالارده آن نیز با قیمت 1000 دلار به عرضه درخواهد‌ آمد.

آخرین اخبار سامسونگ گلکسی اس 10 (Samsung Galaxy S10):

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

24 دیدگاه

  1. اگه نوت ۱۰هم بیاد بازم قدرت دوربین میت ۱۰پرو با پی ۲۰پرو ندارنماشالا به هواوی.

  2. درود بر مردمان ایران زمین چند سالی دارم ۳مدل .s4.s7.s8راضیم امیدوارم همه بتوانند هرمدل خواستند بگیرند من هم بتوانم s10+بگیرم .بدرود

  3. 🤔گوشیو میدن ۱۲ میلیون یا کارخونشو”میلیون چه خارشده
    منم موندم بی گوشی😥

  4. ناموسا من دلمs10میخواد ولی 13 تمن از کجا بیارم 😢

  5. با سلام. من از سری S سامسونگ گلکسی S4 رو چند سال پیش گرفتم که متاسفانه بعد از یکسال قادر به خوندن سیمکارت نبود و مجبور شدم عوضش کنم و بعدش الجی گرفتم… هنوزم دلم سامسونگ میخواد اما متاسفانه نسبت بهش بدبین شدم. کلا سری 4 سامسونگ این مشکل رو داشت… خلاصه هیچی دیگه الان میخوام گوشیمو عوض کنم اما ترجیح میدم آیفون بگیرم چون در هر صورت ریسکش کمتره و تو این اوضاع اقتصادی دیگه قادر به ریسک نیستم…

  6. برادران وخواهران دعوا نکنید از نظر من تموم گوشی های سامسونگ عالیه

  7. محمد امین ابراهیمیان

    من S9 Plus دارم خیلی راضیم محشره واقعا

    • سلام خوبی یکی تودیوار گذاشته گوشی نوشته گلکسی s10پلاس ویتنامی فول کپی قیمت 900تومن چطوره من سر در نمیارم میشه کمک کنی بهن

  8. بر اساس گفته سامسونگ که اخرین مدل اس 10 قراره 5 جی باشه و 12 گیگ رم داشته باشه دیگه 60 میلیون فقط پول گوشیه چون میت 20 ار اس پورشه دیزاین بر اساس قیمت حدود 43 میلیونه

    • داداچ اون گوشی بخاطر لاکچری بودن این قیمته پورشه دیزاین ها معمولا از بدنه فیبر کربن و پردازنده اختصاصی و پک مخصوص بهره میبرن و تعدادشون هم محدوده به همین خاطر این قیمت رو داره ربطی به میزان رم و حافظه داخلی و…. نداره

  9. غلام زامبی دختر خور

    نوت 9 هم گوشی بسیار زیبا و عالیه کلا سری نوت بدکش نبود ولی سری اس فوقولادس یعنی نوت 9 در حد بچش هم نیست

  10. نظرتون درباره نوت۹ چیه؟

  11. سامسونگ برترین برند،سری اس سامسونگ حرفی برای گفتن نداره

  12. اگه قیافش این باشه باید بهش تسلیت بگم

  13. از هوآوی الگو گرفته ها برای این اسم هایی ک گذاشته

    • از هواوی کپی برداری کرده؟سامسونگ از هواوی؟اونم اسم؟یه عمره هواوی داره طرح میدزده اگه به خاطر روابط کاری سامسونگ و هواوی نبود بخاطر دکمه هوم هایی که کپی مستقیم بوده از سامسونگ و دکمه لمسی هایی که محل قرارگیریش دقیقا عین سامسونگه از هواوی شکایت هم میکرد حالا بیاذگد از رو اون اسم کپی کنه مگه قحطه

  14. چرا اس 10 رو با اس 9 گلد داره همزمان معرفی میکنه
    قضیه چیه