ال جی چلنجر

تیم‌های برگزیده مسابقه ال جی چلنجر معرفی شدند

پنج تیم برگزیده مسابقه ال جی چلنجر (LG Challenger) معرفی شد و تیم برنده جایزه 12 هزار دلاری را دریافت کرد. پس از یک سال رقابت تنگاتنگ و کار تحقیقاتی، داوران تیم‌های برگزیده را معرفی کردند.

مسابقه بزرگ ال جی چلنجر بعد از یک سال رقابت تنگاتنگ پنج تیم برگزیده، بالاخره برند خود را شناخت. این مراسم در هتل آزادی تهران و در حضور مدیران ارشد ال جی و گلدیران، اصحاب رسانه برگزار شد و میزبان 20 تیم چلنجر بود. 15 تیم دعوت شده از بین 30 تیم مرحله نیمه نهایی انتخاب شده بودند و 5 تیم نیز فینالیست‌های سال گذشته بودند که به تازگی از گزارش سفر خود دفاع کرده بودند. در نهایت و بعد از سخنرانی مدیران ال جی علاوه بر تیم برتر دور اول مسابقه ال جی Challenger، پنج تیم برگزیده دور دوم مسابقه نیز معرفی شدند.

ال جی چلنجر

شرکت‌کنندگان مسابقه ال جی ‌چلنجر سال گذشته که به امید انجام یک کار تحقیقاتی مفید و برنده شدن جایزه 12 هزار دلاری وارد میدان شده بودند در روز 24 خرداد  نتیجه سفر خود را به اطلاع داوران رساندند و از ثمره این سفر هیجان‌انگیز دفاع کردند. تیم‌های برگزیده طی این سفرهای تحقیقاتی همه فعالیت‌های خود را از طریق فیلم، عکس و گزارش منتشر کردند. این اطلاعات در وبلاگ ال جی و وب سایت ال جی چلنجر آپلود و منتشر شد و تاکنون مورد بازدید کاربران بسیار زیادی قرار گرفته است. این پنج‌ تیم هر کدام حوزه متفاوتی انتخاب کرده و مقصد خاص خود را داشتند.

ال جی چلنجر

معرفی 5 تیم برتر ال جی چلنجر

سری دوم مسابقه ال جی چلنجر نیز بعد از استقبال پرشور دانشجویان ایرانی و بررسی صد‌ها طرح، به مرحله داوری برای انتخاب 5 تیم نهایی رسیده بود. 30 تیم برگزیده این گروه حدود یک هفته پیش طرح‌های خود و هدفشان از سفر را ارائه داده بودند. داوران این مسابقه که از دانشگاه‌های برتر کشور دعوت شده بودند، امکان‌پذیری و جذابیت طرح‌ها را بررسی کرده و در مراسم پایانی این 5 تیم برتر را معرفی کردند.

ال جی چلنجر

این 5 تیم برگزیده باید از طرح تحقیقاتی خود برای سفر به کشور انتخابی، با توجه به موضوع و طرح دفاع کنند تا علاوه بر مزایای تحقیقاتی شانس خود را برای برنده شدن جایزه‌ نقدی به مبلغ 12 هزار دلار امتحان کنند. اعضای تیم سفر تحقیقاتی با توجه به طرح تحقیقاتی، 2 هفته را به منظور فعالیت‌های تحقیقاتی در سازمان‌های دولتی، آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها، شرکت‌ها و نهادهای اجتماعی کشور انتخابی سپری می‌کنند.

ال جی چلنجر

برای دیدن اسامی پنج تیم برتر دور دوم و تیم برنده جایزه 12 هزار دلاری می‌توانید به وب سایت lgchallenger.ir مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خیلی خوشحالم که خانوما دارن تو هر زمینه و هر موقعیتی به این زیبایی و موفقی حاضر میشن و به نتیجه میرسن

  2. واقعا ایول خسته نباشن لیاقتشو داشتن

  3. چه خوبه که دخترا هم میتونن شرکت کنن

  4. خب اینو هفته پیشم نشون دادید باز

  5. خب به ما چ
    چرا باید موفقیت بقیه رو نگا کنیم وقتی خودمون هیچ موفق نمیشیم
    لعنت به این زندگی
    بمیرید همتون اه لعنیا
    دیگ نمیام تو سایتتون