قاب گوشی ضد آب شیائومی

قاب گوشی ضد آب شیائومی برای محصولات 6 اینچی یا کوچکتر عرضه شد

قاب گوشی ضد آب شیائومی معرفی شد. این قاب محافظ ارزان قیمت می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی حتی در هنگام شنا کردن در دریا نیز از گوشی شما محافظت کند.

شرکت چینی شیائومی تولیدکننده لوازم و قطعات مختفی در طیف گسترده‌ای است. آن‌ها به تازگی از یک قفل سیلندری هوشمند، ساعت دیواری دیجیتالی چوبی و یک اسباب بازی تابستانی پرده برداری کرده‌اند. حالا نوبت به معرفی یکی دیگر از محصولات شیائومی برای علاقه‌مندان تابستان رسیده است. ما در مورد قاب گوشی ضد آب شیائومی حرف می‌زنیم که مختص دیوایس‌های 6 اینچی یا کوچکتر طراحی شده است.

قیمت قاب گوشی ضد آب شیائومی

قاب گوشی ضد آب شیائومی

این محصول با قیمت 5 دلار در فروشگاه‌های شیائومی به عرضه درخواهد آمد. در تابستان پیش رو بسیاری از صاحبان گوشی های هوشمند به فعالیت‌های آبی می‌پردازند که می‌تواند لحظات جذابی را برای آن‌ها بسازد، اما متاسفانه در این مواقع اگر گوشی آن‌ها ضد آب نباشد،‌ نمی‌توانند‌ آن را با خود به همراه داشته باشند. حال شیائومی با تولید یک قاب محافظ ضد آب قصد دارد این مشکل را ریشه کن کند. این قاب به بهترین شکل گوشی شما را در بر گرفته و می‌تواند بدون هرگونه آسیب رسانی به گوشی‌تان خم شده و یا انعطاف پیدا کند.

قاب گوشی ضد آب شیائومی

این قاب ارزان قیمت توسط شیائومی شانگهای شائو تکنولوژی طراحی و به فروش خواهد رسید و شامل خدمات پس از فروش نیز می‌شود. از متریال TPU شفاف در قسمت جلویی این قاب استفاده شده و یک کاور کاملا شفاف نیز در قسمت پشتی گوشی، جلوی دوربین قرار می‌گیرد تا بتوانید همچنان که گوشی‌تان را در دست دارید به عکاسی و فیلمبرداری نیز بپردازید. صفحه محافظ جلویی این قاب که بر روی صفحه گوشی شما قرار می‌گیرد هیچ تاثیری بر روی عملکرد لمسی دیوایس شما نخواهد گذاتشت و سه برابر موثرتر از PVC‌ معمولی است.

قاب گوشی ضد آب شیائومی

متریال شفاف قرار گرفته در جلوی دوربین نیز تضمین می‌کند حتی در صورت عکاسی در زیر آب نیز تصاویر شما شفاف باقی بمانند. قاب گوشی ضد آب شیائومی همراه 4 لایه محصور شده طراحی شده است که اطمینان ببخشد هیچ مشکلی با استفاده از گوشی‌تان در زیر بارش باران، در استخر یا در دریا پیش نیاید. در آزمایش‌های انجام شده، این گوشی به مدت 10 ساعت زیر آب قرار داشته است و هیچ مشکلی برای آن به وجود نیامده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. چه ایده جالبی
    دیگ فقط مونده ملت برن کف استخر برامون لایو بگیرن

  2. چیه اندازه سینی شده

  3. عه چه جالب ینی به جز خود گوشی قاب ضد آبم هست

  4. این شیایومی یهو سر از کجا دراورد
    هی هیشکی نمیدونست همچین گوشی اصا با این برند وجود داره