آپدیت بتای آی او اس 12

آموزش دریافت آپدیت بتای آی او اس 12 و دانگرید به نسخه‌ قبلی

آپدیت بتای آی او اس 12 مدتی است منتشر شده است. در این مطلب نحوه دریافت به روزرسانی iOS 12 را خواهیم آموخت. خوشبختانه می‌توان بعد از دریافت آپدیت بتای آی او اس 12، در صورت نیاز از آن دانگرید کرد و به سیستم عامل پیشین بازگشت.

اپل مدتی پیش و در جریان کنفرانس WWDC 2018 سیستم عامل آی او اس 12 را معرفی و نسخه بتای مخصوص توسعه‌دهندگان را در همان روز منتشر کرد. با گذشت چند هفته از این اتفاق شاهد عرضه آپدیت بتای آی او اس 12 به صورت عمومی برای تمام کاربران هستیم.

در صورتی که گوشی آیفون و یا تبلت آیپد شما در لیست دریافت‌کنندگان آی او اس 12 قرار دارد، می‌توانید نسخه بتای آن را دانلود و نصب کنید. خوشبختانه تمامی گوشی های هوشمند اپل از سال 2013 تاکنون شامل آیفون 5 اس، قادر به دریافت آپدیت بتای آی او اس 12 هستند.

نحوه دریافت آپدیت بتای آی او اس 12

در ابتدا باید به beta.apple.com مراجعه کرده و در طرح بتای اپل ثبت نام کنید. سپس از شما خواسته می‌شود با استفاده از آیتونز، از گوشی و یا تبلت خود بکاپ بگیرید. در هر صورت این یک نسخه بتا بوده و هنوز سازگاز نیست، به همین دلیل باید بتوان در صورت بروز مشکلات احتمالی، به آی او اس 11.4 دانگرید کرد. اگر نحوه تهیه بکاپ را نمی‌دانید، در یکی از مطالب قبلی آن را آموزش داده‌ایم.

بعد از ثبت نام باید به آدرس beta.apple.com/profile رفته و پروفایل را دریافت کنید. سپس به اپلیکیشن تنظیمات رفته و در بخش آپدیت‌ها، وضعیت را بررسی کنید. اکنون باید در دسترس بودن آپدیت بتای آی او اس 12 به شما نمایش داده شود. این به‌روزرسانی را دانلود و نصب کنید. در ادامه چند تصویر مرتبط با نحوه نصب آپدیت جدید برای شما قرار داده شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خدا میدونه چه مشکلات نهفته ای داره