منتظر پاي ليموترش نباشيد، اندرويد 4.3 در راه است

ه زمان برگزاری کنفرانس سالیانه گوگل I/O کمتر از یک ماه دیگر باقی مانده است، مراسمی که در آن بیشتر از هر مورد دیگری، انتظار برای معرفی نسخه جدید اندروید وجود دارد. همانطور که در اخبار قبلی و انتظارات کاربران اندرویدی از این سیستم عامل منتشر شده بود نسخه جدید با نام اندروید ۵ یا “پای لیمو ترش” منتشر می گردد و انتظار تغییرات گسترده از گوگل وجود دارد. اما ظاهرا این شرکت آب پاکی را روی دستان کاربران خود ریخته و شواهد حاکی از اتفاقات دیگری می باشد.

از منابع داخی این شرکت خبر می رسد که شواهد و مدارکی وجود دارد که اندروید بعدی بر خلاف تمامی انتظارات با نام ۴.۳ عرضه خواهد شد و فعلا خبری از نسخه ۵ آن نخواهد بود. شماره نسخه این ویرایش JWR23B می باشد که ادامه دهنده راه آپدیت های جلی بین بوده و نشانی از کدهای لیمو ترش در آن دیده نمی شود.

نسخه ۴.۳ در سرورهای این شرکت دیده شده و توسط کارکنان گوگل نیز تایید شده، همچنین در میان کامنت های یکی از توسعه دهنده های مرورگر کروم نیز دیده شده است.

گرچه مدرک معتبری در رابطه با عدم معرفی نسخه پنجم اندروید در کنفرانس پیش و رو وجود ندارد، اما با انتشار شایعات ذکر شده احتمال عدم عرضه آن در زمان مذکور قوت می گیرد. از سوی دیگر نیز این احتمال وجود دارد که شرکت گوگل اقدام به معرفی ۲ نسخه متفاوت از اندروید در کنفرانس پیش رو کند، کاری که قبلا مایکروسافت در مورد نسخه ۸ و ۷.۸ ویندوزفون انجام داده یود. این احتمال که اندروید۵ با توجه یه قابلیت های فراوان و احتمالا نیاز به سخت افزارهای معینی نتواند بر روی هر اسمارت فون و تبلتی نصب شود، نسخه ای تحت عنوان ۴.۳ در کنار آن قرار گیرد هرچند که احتمال وقوع آن پایین می باشد.

بنابراین مطابق شواهد منتشر شده احتمال عدم عرضه نسخه۵ اندروید در I/O وجود دارد اما امیدواریم که در صورت چنین اتفاقی در سال جاری میلادی شاهد ورود آن به بازار گجت های همراه باشیم و انتظار برای نسخه متحول شده اندروید طولانی نشود


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*