برنامه ClockFace

با برنامه ClockFace لاک اسکرین گوشی سامسونگ خود را متحول کنید

درون برنامه ClockFace نزدیک به 30 ساعت دارای استایل‌های متفاوت وجود دارد که می‌توان از آن‌ها درون لاک اسکرین و یا صفحه نمایش همیشه روشن (Always-On Display) استفاده کرد. در ادامه بیشتر با اپلیکیشن ClockFace آشنا شده و می‌توانید آن را دانلود کنید.

نرم افزار جدید ClockFace نام داشته و می‌توان از آن بر روی تمامی گوشی های سامسونگ دارای اندروید 8.0 و 8.1 اوریو (دارای رابط کاربری اکسپرینس 9.0) استفاده کرد. در این نرم افزار تعداد زیادی ساعت با ظاهرهای بسیار زیبا وجود داشته و خوشبختانه می‌توان آن‌ها را به صورت جداگانه در صفحه نمایش همیشه روشن و یا در لاک اسکرین به کار برد.

در صورت استفاده از ساعت‌های برنامه ClockFace در لاک اسکرین، گزینه‌های بیشتری به منظور سفارشی‌سازی ظاهر آن‌ها در اختیار خواهید داشت. به عنوان نمونه در این شرایط می‌توانید رنگ ساعت را مشخص کرده و آن را بر روی حالت پویا قرار دهید. در این حالت رنگ ساعت، بر اساس تصویر پس‌زمینه‌ای که در لاک اسکرین قرار داده‌اید، به صورت خودکار تغییر خواهد کرد. برای استفاده از این قابلیت‌ها ابتدا برنامه ClockFace را دانلود کنید.

کار با برنامه ClockFace

در ادامه اپلیکیشن تنظیمات (Settings) را باز کرده و به قسمت Lock Screen And Security بروید. در اینجا، نحوه قرار دادن یکی از این ساعت‌های جدید بر روی صفحه نمایش همیشه روشن را مرور می‌کنیم. روش قرار دادن یکی از آن‌‌ها بر روی لاک اسکرین نیز به همین گونه است.

ابتدا از فعال بودن قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن مطمئن شوید. برای این کار می‌توانید از سوییچ مخصوصی که برای آن در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

سپس گزینه Clock and FaceWidgets را لمس کرده و در ادامه Clock style را انتخاب کنید. در ادامه به انتهای لیست اسکرول کرده و آخرین استایل ساعتی که در تصویر زیر مشخص شده است را لمس کنید.

برنامه ClockFace

اکنون تمامی ساعت‌های جدیدی که به لطف نصب برنامه ClockFace به صفحه نمایش همیشه روشن گوشی شما اضافه شده‌اند را مشاهده خواهید کرد. بعد از انتخاب ساعت مورد نظر، دکمه Done را لمس کنید.

برنامه ClockFace

سپس به منوی اصلی صفحه نمایش همیشه روشن بازگردانده می‌شوید. در اینجا نیز دکمه Done را می‌بایست لمس کنید. انتخاب یک ساعت برای صفحه نمایش همیشه روشن به منزله نمایش همان مورد در لاک اسکرین نیست. می‌توان به لطف برنامه ClockFace در هر دو قسمت ساعت‌هایی متفاوت قرار داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دیگ هیچی مهم نیس دیگ لاک اسکرین میشه چی برامون
    نون نیس بخوریم

  2. فایل ای پی کی که دانلود میکنیم نصب نمیشه روی اندروید ۸ اس ۸