گوشی ال جی V40

گوشی ال جی V40 مجهز به دوربین سه گانه خواهد بود

گوشی ال جی V40 که انتظار داریم در سال جاری معرفی شود، دارای دوربینی فوق‌العاده خواهد بود. دوربین سه گانه که تا امروز در انحصار هواوی قرار دارد، به زودی در گوشی ال جی وی 40 به عنوان دومین پرچمدار ال جی در سال 2018 نیز مشاهده خواهد شد. اما این تنها ویژگی منحصربه‌فرد LG V40 نیست.

در حال حاضر ارائه یک پرچمدار که با دیگر محصولات بالارده سایر شرکت‌ها تفاوت‌هایی منحصربه‌فرد داشته باشد بسیار سخت است! همه گوشی ها ناچ استایل بوده و از جدیدترین تراشه‌ پرچمدار اسنپدراگون قدرت گرفته‌اند. همچنین دوربین‌های همگی بسیار باکیفیت بوده و تنها با تحلیل‌های دقیق می‌توان به تفاوت‌هایشان در این زمینه پی برد. اما ال جی راهکاری به منظور منحصربه‌فرد کردن گوشی ال جی V40 پیدا کرده است.

بر اساس گزارشی که توسط Android Police به تازگی منتشر شده است، ال جی مشغول توسعه یک گوشی مجهز به پنج دوربین است. سه دوربین در پنل پشتی قرار گرفته و دو دوربین نیز در جلوی دستگاه قرار خواهند گرفت. خوشبختانه این دستگاه همان گوشی ال جی وی 40 است، به همین دلیل نیازی نیست تا انتظار آن زیاد منتظر بمانیم.

گوشی ال جی V40

دوربین‌های ویژه گوشی ال جی V40

هواوی پی 20 پلاس برای نخستین مرتبه به یک دوربین سه گانه مجهز شد. حال گوشی ال جی V40 علاوه بر داشتن دوربین چندگانه در پنل پشتی، در پنل جلویی نیز به چنین دوربینی تجهیز خواهد شد که سب متمایز شدن آن از محصول کمپانی چینی می‌شود. گفته می‌شود دوربین سلفی ال جی وی 40 دارای توانایی نقشه‌برداری سه بعدی از صورت به منظور قفل‌گشایی دستگاه خواهد بود. باید دید این سیستم تا چه اندازه از نظر پیشرفتگی قابل مقایسه با فیس آیدی اپل است.

استفاده از دوربین سه گانه چیز جدیدی نیست و پیشتر توسط هواوی در پرچمدار سال 2018 این شرکت به کار رفته است. همچنین از معرفی اولین گوشی دارای دوربین سلفی دوگانه دو سالی می‌گذرد. با این حال، استفاده از هر دو در یک دستگاه که سبب خواهد شد در یک گوشی مجموعا پنج دوربین وجود داشته باشد، کاملا منحصربه‌فرد تلقی می‌شود.

محصولات سری V ال جی همواره بهترین انتخاب برای طرفداران مالتی مدیا بوده‌اند. همگی آن‌ها کیفیت صدای بسیار خوبی داشته و به نمایشگرهای بسیار باکیفیتی مجهز شده‌اند. گوشی های سری V ال جی را باید تنها مدل‌هایی دانست که علاوه بر عکاسی، حین فیلم برداری نیز قابلیت کنترل دستی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خوبه دیگ از هر برندی که بشناسیم ویژگی های مشترکش با بقیه زیاد تفاوتی ندارن

  2. خب بالاخرا هر چیزی باید یه نقطه اغازی داشته باشه دیگ

  3. والا V30 که چندماه طول کشید تا اومد
    G7که هنو نیومده پ حتماV40 به ایران نمیاد
    یا اگ بیاد یه وقتی میاد که دیگه چندین مدل بالاترش رو
    LG زده و تقریبا میشه گفت قدیمی شده و مشتری نداره
    و ما نمی تونیم از این امکاناتش استفاده کنیم
    پس فرقی به حال ما ایرانیا نداره
    که این امکانات رو داشته باشه یانداشته باشه

  4. چه خوبه که هواوی یه تحولی ایجاد کرد توی دوربین ها

  5. دوربین سگانه رو هواوی نشون همه داد