آیفون 6 اس

آیفون 6 اس به منظور مقابله با افزایش تعرفه واردات، در کشور هند تولید می‌شود

اپل در پاسخ به افزایش تعرفه‌های واردات کشور هند، آیفون 6 اس را در خاک این کشور تولید خواهد کرد. این اقدام، اپل را مستقیما در برابر رقبای خود یعنی سامسونگ و وان پلاس قرار می‌دهد.

تعرفه‌های واردات یکی از دلایل اصلی قیمت بالای گوشی های آیفون در کشور هند است. برای حل این مشکل، اپل تولید گوشی آیفون SE را در خاک این کشور آغاز کرد و به نظر می‌رسد حالا نوبت به آیفون 6 اس رسیده تا در هند تولید شود. بنا بر گزارش‌های موجود، این تلفن هوشمند در کارخانه‌ای در شهر بنگلور ساخته خواهد شد.

آیفون 6 اس

از آنجایی که کار تولید این گوشی به تازگی آغاز شده است، اپل هم‌چنان باید آیفون 6s را برای مدت طولانی‌تری وارد هند کند تا توانایی پاسخگویی به تقاضای کاربران را داشته باشد. با این حال، یکی از مدیران اپل می‌گوید گوشی هایی که در هند ساخته خواهند شد، به زودی روانه بازار می‌شوند. هرچند فعلا خبری از کاهش قیمت نخواهد بود.

سهم 33 درصدی آیفون 6 و آیفون 6 اس از بازار موبایل هند

علاوه بر این گوشی ها، گفته می‌شود اپل در حال برنامه‌ریزی برای ساخت چند مدل دیگر در کشور هند نیز هست و به زودی تولید آزمایشی آنها را آغاز خواهد کرد. دوره آزمایشی قبلی در ماه آوریل آغاز شده بود و دو گوشی آیفون 6 و آیفون 6 اس را پوشش می‌داد؛ محصولاتی که به گفته “Counterpoint”، مجموعا 33 درصد از فروش گوشی های آیفون را شکل می‌دهند. 15 درصد از سهم فروش بازار هم در اختیار آیفون SE است.

علت اصلی این اقدام، افزایش تعرفه‌های واردات در ماه فوریه (رسیدن به 20 درصد) و بازیابی فرصت از دست رفته در بخش محصولات پریمیوم -که هم‌اکنون سامسونگ و وان پلاس بیشترین فروش را دارند- عنوان شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. تلاش خوبی بود موفق هم هست
    آینده نگری به این میگن

  2. اگه این کارا رو نکنن که میشن مث ایران

  3. این ایفون چه سیاستی داره لامصب

  4. اینا از نظر اقتصادی هم خیلی باهوشن