گوشی هوشمند نوکیا 9

گوشی هوشمند نوکیا 9 با اسکنر اثر انگشت زیر صفحه عرضه می‌شود

گوشی هوشمند نوکیا 9 (Nokia 9) به عنوان جدیدترین پرچمدار کمپانی فنلاندی اچ ام دی گلوبال، به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش و سخت افزاری قدرتمند مجهز می‌شود.

گوشی هوشمند نوکیا 9 به صورت داخلی با نام “A1 Plus” یا “A1P” شناخته شده و بر اساس گوشی نوکیا 8 سیروکو -با نام “A1N”- ساخته خواهد شد. در واقع کاربران باید باز هم خود را برای صفحه نمایشی کم‌حاشیه آماده کنند که این‌بار سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر آن تعبیه شده است. این فناوری مشابه چیزی خواهد بود که پیش‌تر در گوشی ویوو X21 UD نیز دیده بودیم، با این تفاوت که شرکت ال جی مسئولیت ساخت پنل P-OLED پرچمدار نوکیا را بر عهده دارد. به این موارد باید دوربین پیشرفته‌تر و تراشه قوی‌تر اسنپدراگون 845 را هم اضافه کرد تا با دستگاهی قدرتمند رو به رو باشیم.

گوشی هوشمند نوکیا 9

به نظر می‌رسد شرکت سازنده نوکیا 9 یعنی “FIH Mobile”، در مراحل اولیه تولید با مشکلاتی از جمله سرعت پایین اسکن الگوی انگشت کاربران مواجه شده بود که با استفاده از یک شیشه نازک‌تر، حالا این مشکل حل شده است.

زمان احتمالی معرفی گوشی هوشمند نوکیا 9

اطلاعات چندانی در رابطه با دوربین در دست نیست، ولی ظاهرا HMD به‌کارگیری آن را «با ریسک بالا» در نظر گرفته و هنگام توسعه آن، مجبور به حل مشکلات متعددی بوده است.

توسعه این موبایل پرچمدار از ماه فوریه آغاز شده است و به نظر می‌رسد تا نیمه دوم سال، احتمالا آگوست یا سپتامبر (مرداد یا شهریور)، ساخت آن به پایان می‌رسد. وجود ارجاعاتی به “A1 Plus Europe” نیز نشان می‌دهد که نوکیا 9 در قاره کهن هم به فروش می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نوکیا مفت گرونه
    هم هنگ میکنه
    هم دوربیناش افتضاحه
    هم قیمتاش نسبت به انتظارایی که ازش میره زیادیه