میزان فروش هواوی

میزان فروش هواوی در 2018 شدیدا افزایش پیدا می‌کند

میزان فروش هواوی در سال 2018 به میزان قابل توجهی افزایش پیدا خواهد کرد. مدیر عامل بخش تجارت مصرف‌کننده این شرکت اعلام کرد هواوی قصد دارد در سال جاری با افزایش میزان فروش خود، 200 میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند.

مدیر عامل بخش تجارت مصرف‌کننده هواوی، در جریان سال‌روز تاسیس جامعه بزرگ این شرکت در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرد امسال میزان فروش هواوی به 200 میلیون دستگاه خواهد رسید. این مدیر با اشاره به فروش 150 میلیونی بزرگترین گوشی‌ساز چینی در سال 2017 اعلام کرد میزان فروش هواوی در سال جاری، در صورت رسیدن به 200 میلیون دستگاه، 30 درصد افزایش خواهد داشت که پیشرفت باورنکردنی محسوب می‌شود!

میزان فروش هواوی

تاثیر برند آنر در فروش هواوی

البته در نظر داشته باشید حین برآورد میزان فروش هواوی در سراسر جهان، تعداد گوشی های فروخته شده تحت برند آنر نیز محاسبه می‌شوند. اگر هواوی همچنان می‌توانست در بازار ایالات متحده آمریکا به فعالیتش ادامه بدهد، شاید خیلی راحت‌تر می‌توانست به هدف تعیین شده دست پیدا کند، اما اکنون و با توجه به حضور سامسونگ و اپل به عنوان بزرگترین رقبا در بازارهای آمریکا، هواوی کار دشواری در پیش خواهد داشت. آیا این شرکت چینی خواهد توانست در آینده‌ای نزدیک، با کنار زدن اپل و سامسونگ در رده پرفروش‌ترین گوشی‌سازان دنیا قرار بگیرد؟