قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

زمان عرضه و قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم تایید شد

سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم (Sony Xperia XZ2 Premium) را باید اولین گوشی مجهز به دوربین دوگانه سونی بدانیم که جزو مدل‌های انگشت شمار دارای نمایشگر 4K نیز محسوب می‌شود. به تازگی زمان عرضه و قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم اعلام شده است.

سونی اکسپریا ایکس زد 2 را در دومین ماه سال جاری معرفی کرد. این گوشی علاوه بر داشتن طراحی بدون حاشیه، همانند دیگر پرچمداران از اسنپدراگون 845 قدرت گرفته و دارای یک نمایشگر بلند قامت است. این گوشی 800 دلاری از نظر بسیاری از کاربران گران قیمت محسوب می‌شود، اما بعد از شنیدن قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم نظرتان درباره گوشی گران قیمت تغییر خواهد کرد!

سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم دارای یک نمایشگر 5.8 اینچی 4K HDR بوده و هم‌رده با سایر دستگاه‌های بالارده، از تراشه اسنپدراگون 845 قدرت می‌گیرد. در این مدل برای نخستین مرتبه در تاریخ موبایل سونی شاهد استفاده از یک دوربین دوگانه هستیم. ماژول آن از یک سنسور 19 مگاپیکسلی رنگی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی سیاه و سفید تشکیل شده است. همانند سایر گوشی های سونی، بر روی بدنه سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم نیز یک کلید اختصاصی به عنوان شاتر دوربین در نظر گرفته شده است.

همچنین بخوانید:

سونی: گوشی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم در ایران عرضه نمی‌شود

حافظه رم دستگاه 6 گیگابایت بوده و دارای باتری 3 هزار و پانصد میلی‌آمپر ساعتی است. با استفاده از پرچمدار سونی نخواهید توانست به وسیله اتصال هدفون‌های عادی به موسیقی گوش بدهید، چرا که خبری از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری در آن نیست.

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم

قیمت سونی اکسپریا ایکس زد 2 پریمیوم 999 دلار تعیین شده است! در حالی که اپل با پی بردن به قیمت بسیار بالای آیفون ایکس در تلاش است مدل جایگزین آن در سال 2018 را با قیمتی پایین‌تر عرضه کند، سونی گوشی هوشمندی با قیمت هزار دلار ارائه کرده که خریدش را برای بسیاری از کاربران دشوار می‌کند.