گلکسی اس 9 پلاس

احتمال عرضه مدل 5 اینچی گلکسی اس 10 توسط سامسونگ

گزارش‌ها حاکی از آن است که پرچمدار بعدی سری S سامسونگ در مدل‌های متنوع‌تری نسبت به نسل‌های پیشین عرضه می‌شود که یکی از آن‌ها، مدل 5 اینچی گلکسی اس 10 خواهد بود.

اخیرا گزارش شد که گلکسی اس 10 به عنوان اولین پرچمدار کمپانی کره‌ای در سه مدل مختلف ارائه می‌شود و در یکی از آن‌ها، ماژول دوربین سه‌گانه تعبیه خواهد شد. همچنین گفته شده است که یکی دیگر از این مدل‌ها، به عنوان نسخه ارزان‌قیمت پرچمدار سامسونگ عرضه می‌شود و برخلاف مدل‌های استاندارد و پلاس، فاقد نمایشگر خمیده Infinity Display خواهد بود. یک گزارش تازه، از این گوشی به عنوان مدل 5 اینچی گلکسی اس 10 یاد کرده است.

مدت‌ها از زمانی که سامسونگ اقدام به تولید و عرضه یک پرچمدار 5 اینچی کرد می‌گذرد؛ حالا از کره جنوبی خبر رسیده که مدل 5 اینچی گلکسی اس 10 با تجهیز به صفحه نمایش تخت Infinity Display در راه است. البته هنوز کسی نمی‌داند که آیا سخت افزار داخلی مدل 5 اینچی گلکسی اس 10 مشابه سایر مدل‌های آن خواهد بود یا خیر؛ اما این گزارش مدعی وجود تنها یک دوربین در پنل پشتی دستگاه شده و این در حالی است که گفته می‌شود مدل‌های استاندارد و پلاس، به دوربین دوگانه و سه‌گانه تجهیز خواهند شد.

مدل 5 اینچی گلکسی اس 10

مدل مجهز به دوربین سه‌گانه، یک پرچمدار 6.44 اینچی با پنل خمیده Infinity Display توصیف شده است که در صورت صحت این اطلاعات، نه تنها باید آن را اولین گوشی سامسونگ با ماژول دوربین سه‌گانه نامید؛ بلکه دارای بزرگترین نمایشگر در بین گوشی های سری S سامسونگ نیز خواهد بود.

البته این نکته را باید درنظر داشت که از این دست اطلاعات غیر رسمی با توجه به فاصله بسیار زیاد تا موعد رونمایی از این پرچمداران، زیاد خواهیم شنید و هنوز هیچ چیز قطعیت نیافته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بالاخره 5 یا 6
    یکی دیگ هم داشتا