گلکسی S10 پلاس

گلکسی S10 پلاس به یک نمایشگر 6.44 اینچی تجهیز می‌شود

در یک گزارش جدید منتشر شده ادعا شده است گوشی گلکسی S10 پلاس سامسونگ به یک نمایشگر بزر‌گ‌تر 6.44 اینچی تجهیز خواهد شد. در این گزارش همچنین جزئیات دیگری از سه گوشی خانواده گلکسی اس 10 منتشر شده است.

همین چند روز قبل بود که در یک گزارش منتشر شده ادعا شده بود سامسونگ قصد دارد سال آینده از سه گوشی خانواده اس 10 پرده برداری کند که بزرگ‌ترین مدل آن نیز همانند اس 9 پلاس، به نمایشگر 6.2 اینچی مجهز خواهد بود. با این حال اگر اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده اخیر درست باشد، این شرکت کره‌ای قصد دارد در گوشی گلکسی S10 پلاس خود از یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.44 اینچی استفاده کند.

دوربین سه گانه در گلکسی S10 پلاس

به نظر می‌رسد تصمیم بزرگ‌تر کردن نمایشگر گوشی گلکسی S10 پلاس با پیکربندی دوربین سه گانه بر روی قاب پشتی آن مرتبط است،‌ گرچه به طور کاملا واضح نمی‌توان این موضوع را تایید کرد و شاید تنها شایعه‌ای بیش نباشد. با این حال به طور بالقوه این می‌تواند با فضای مورد نیاز در داخل گوشی مرتبط باشد. اگر سامسنگ بخواهد ابعاد گلکسی اس 9 پلاس را حفظ کند، یک سنسور دوربین اضافی در عقب احتمالا به ظرفیت باتری کمتر منجر خواهد شد. با افزایش اندازه کلی گوشی و به طبع نمایشگر آن،‌ این شرکت کره‌ای می‌تواند فضای لازم برای یک باتری بزرگ‌تر را نیز فراهم کند.

علاوه بر یک گوشی بزرگ‌تر، این گزارش در این گزارش همچنین آمده است که ارزان‌ترین مدل خانواده به جای یک نمایشگر 5.8 اینچی از یک نمایشگر کوچک 5 اینچی بهره‌مند خواهد بود. در همین راستا دومین عضو خانواده که نسخه اصلی گلکسی اس 10 است نیز به یک نمایشگر 5.8 اینچی تجهیز می‌شود.

خبر خوب برای علاقه‌مندان به گوشی هایی با نمایشگر مسطح این است که سامسونگ قصد دارد در مدل ارزان قیمت خانواده گلکسی S10 به جای یک نمایشگر دو لبه خم از یک پنل فلت استفاده کرده و در قاب پشتی آن نیز از یک دوربین تک لنزی استفاده خواهد شد. این درحالیست که مدل میانی خانواده گلکسی S10 دنباله رو راه اس 9 پلاس بوده و به نمایشگر Infinity دو لبه خمیده همراه دوربین دوگانه تجهیز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. پس اینطور باشه تفاوت خاصی با سری 9 نداره ک

  2. هعیییییییییی بسوزه پدر بی پولی