ال جی ایکس 2

گوشی موبایل ال جی ایکس 2 با دوربین 8 مگاپیکسلی رونمایی شد

ال جی ایکس 2 (LG X2) تازه‌ترین گوشی هوشمند عرضه شده توسط کمپانی کره‌ای نام دارد که در زمره محصولات رده ابتدایی و ارزان‌قیمت جای می‌گیرد. در ادامه با مشخصات فنی و ویژگی های این موبایل جدید آشنا خواهیم شد.

گوشی جدید ال جی ایکس 2 دارای ابعاد 144.8 در 71.9 در 8.2 میلی‌متری است و 152 گرم وزن دارد. این محصول با قیمتی معادل 175 دلار به فروش می‌رسد.

مشخصات فنی ال جی ایکس 2

یک تراشه چهار هسته‌ای اسنپدراگون کوالکام با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز به همراه 2 گیگابایت حافظه رم، وظیفه پردازش اطلاعات در این گوشی را عهده‌دار هستند. صفحه نمایش 5 اینچی دستگاه دارای وضوح 1280 در 720 پیکسل (HD) است و 16 گیگابایت حافظه داخلی هم برای میزبانی از سیستم عامل اندروید 7.1.2 نوقا و ذخیره محتوا توسط کاربران، در نظر گرفته شده است.

ال جی ایکس 2

شاید قابل توجه‌ترین ویژگی این گوشی رده ابتدایی را بتوان وجود یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن توصیف کرد. دوربین سلفی ال جی ایکس 2 اما دارای سنسور 5 مگاپیکسلی است و یک باتری با ظرفیت 2500 میلی‌آمپر ساعت، این مجموعه را تغذیه می‌کند.

این گوشی قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 4G را ندارد اما از امکانات نرم افزاری آن، می‌توان به Auto Shot اشاره کرد؛ قابلیتی که سبب می‌شود چهره کاربر هنگام گرفتن عکس پرتره از خود، به صورت اتوماتیک شناسایی شود. همچنین قابلیت دیگری تحت عنوان Quick Share نیز به کاربران این امکان را می‌دهد که عکس‌های گرفته شده با دوربین دستگاه را به صورت آنی به اشتراک بگذارند.

عرضه‌ی گوشی ال جی ایکس 2 در کشور کره جنوبی آغاز شده است و توسط برخی از اپراتورهای این کشور به مشتریان ارائه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی دوربینش باید خوب باشه