اینترنت رایگان پیام رسان سروش

اینترنت رایگان پیام رسان سروش حذف شد

برخی کاربران اعلام کرده‌اند دیگر خبری از اینترنت رایگان پیام رسان سروش نیست و در ازای استفاده از این پیام رسان داخلی، از حجم اینترنتشان کم شده است. مدیرعامل سروش نیز این موضوع را تلویحا تایید کرد.

پیام رسان سروش به عنوان یکی از پر سر و صداترین و پر حاشیه‌ترین اپلیکیشن‌های داخلی شناخته می‌شود. یکی از اقداماتی که مدیران این پیام رسان برای جذب کاربر انجام دادند این بود که کاربران می‌توانند با اینترنت رایگان از این اپلیکیشن استفاده کنند و اپراتورهای موبایل نیز رایگان بودن سرویس اینترنت برای استفاده از پیام رسان سروش را تایید کرده بودند.

اما به تازگی برخی کاربران پیام رسان سروش اعلام کرده‌اند که در ازای استفاده از این پیام رسان بومی، از حجم بسته اینترنتشان کم شده و یا در صورت استفاده از اینترنت آزاد، هزینه استفاده از پیام رسان در صورت‌حسابشان لحاظ شده و یا از مبلغ شارژشان کسر شده است. کاربران می‌گویند از چند روز پیش، استفاده از پیام رسان سروش بر روی موبایل دیگر رایگان نیست و مانند سایر پیام رسان های داخلی با تعرفه اینترنت یک سوم محاسبه می‌شود.

حذف اینترنت رایگان پیام رسان سروش رد نشد!

سید میثم سید صالحی، مدیرعامل سروش در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد حذف اینترنت رایگان پیام رسان سروش گفت این موضوع ساز و کاری دارد که اکنون در این لحظه نمی‌توانم آن را توضیح بدهم. در واقع سیدصالحی این موضوع را رد نکرده و گفته فعلا توضیح بیشتری نمی‌تواند بدهد. وی پیش از این نیز در واکنش به کنایه کاربران به رایگان بودن استفاده از اینترنت در سروش اظهار کرده بود که وام 5 میلیارد تومانی را برای پهنای باند رایگان به اپراتورها پرداخت کردیم و بحث ما دریافت خدمات رایگان یا مالکیت نیست.

گفتنی است، طبق مصوبه شورای عالی فضای مجازی، تعرفه پایه اینترنت برای پیام رسان های داخلی معادل یک سوم تعرفه اینترنت عادی محاسبه می‌شود و در حال حاضر این رویه برای تمامی پیام رسان‌های بومی در حال اجرا است.