نوبیا زد 18 اس

گوشی نوبیا زد 18 اس مجهز به دو نمایشگر در راه است

شرکت ZTE در حال توسعه یک گوشی به نام نوبیا زد 18 اس (Nubia Z18S) است که به طراحی تمام صفحه و نمایشگر ثانویه بر روی قاب پشتی خود تجهیز شده است.

چند روز پیش گزارشی مبنی بر اینکه شرکت ZTE در حال کار بر روی یک گوشی است که فاقد طراحی ناچ و یک دوربین سلفی بوده، اما در عوض بر روی قاب پشتی آن یک نمایشگر ثانویه جای گرفته است را دریافت کردیم. امروز خوشبختانه تصویر تازه‌ای از این گوشی به دست ما رسیده است که می‌توانید علاوه بر نمایشگر دوم آن، نام آن را نیز ببینیم. این گوشی نوبیا زد 18 اس نام خواهد داشت.

به نظر می‌رسد نوبیا زد 18 اس یک نسخه بالارده‌تر از گوشی نوبیا زد 18 بوده و قرار است همراه با آن معرفی شود. اگر به خاطر داشته باشید سال گذشته نوبیا زد 17 اس که از نمایشگر بزرگ‌تر و بلندتری نسبت به زد 17 بهره‌مند بود، چند ماه پس از معرفی نسخه اصلی خود در معرض دید عموم قرار گرفت.

عملکرد نمایشگر ثانویه نوبیا زد 18 اس

نوبیا زد 18 اس

تصویر زیر می‌تواند نمایشگر ثانویه گوشی نوبیا زد 18 اس را در قسمت پشتی گوشی به نمایش بگذارد که هم بزرگ بوده و هم رنگی است. این نمایشگر می‌تواند برای عکاسی سلفی یا برقراری تماس‌های ویدیویی توسط دوربین پشتی گوشی مورد استفاده قرار گیرد تا کاربران نبود دوربین سلفی در گوشی را احساس نکنند. اینطور به نظر می‌رسد که شرکت ZTE یک راه حل خوب را برای ارائه یک گوشی تمام صفحه به دست آورده است تا کاربرانی که علاقه‌ای به طراحی ناچ ندارند، بتوانند به آن رجوع کنند.

در این لحظه،‌ این‌ها تنها اطلاعاتی هستند که ما از گوشی نوبیا Z18S دریافت کرده‌ایم. ما چندی پیش تصاویری از نسخه اصلی Z18 را در دنیای واقعی دیدیم که از یکی از آن‌ها یک قسمت ناچ بالای نمایشگر خود داشت و در دیگری آن دیده نمی‌شد. همچنین در حال حاضر هیچ صحبتی از زمان معرفی،‌ عرضه و قیمت این گوشی چینی جذاب به میان نیامده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این کمپانی های کوچیک چ فعال شدن

  2. انتظار این یکیو دیگ نداشتن خدایی

  3. زیبایی محصور کننده ای داره

  4. نمایشگ ر دوم پشتشه؟؟