قیمت اوپو فایند ایکس

زمان عرضه و قیمت اوپو فایند ایکس به صورت رسمی مشخص شد

زمان عرضه و قیمت اوپو فایند ایکس رسما اعلام شد. علاقه‌مندان به خرید موبایل پرچمدار Oppo Find X، برای نسخه‌های مختلف چه مقدار باید بپردازند؟

کمپانی چینی اوپو در پایان مراسم معرفی گوشی منحصر به فرد و البته قدرتمند خود در پاریس، قیمت اوپو فایند ایکس را 999 یورو برای بازار اروپا اعلام کرد. اما حالا زمان عرضه و قیمت نهایی نسخه‌های مختلف این تلفن هوشمند مشخص شده است.

گوشی Find X به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و در دو نسخه 128 و 256 گیگابایتی به فروش می‌رسد. هر دو این اسمارت فون ها در رنگ‌هایی خاص با لبه قرمز (Bordeaux Red) یا آبی (Glacier Blue) در دسترس کاربران هستند، اما نسخه رده‌بالاتر که با نام “Super Flash Edition” نیز شناخته می‌شود، از فناوری شارژ “Super VOOC” هم پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصه‌های اصلی این گوشی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 845، قابلیت “Oppo FaceKey” برای اسکن سه‌بعدی چهره کاربر، دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی و سیستم عامل Color OS 5.1 بر اساس اندروید 8.1 اوریو اشاره کرد.

قیمت اوپو فایند ایکس

در کنار مدل‌های اصلی، نسخه نفیس دیگری از گوشی فایند ایکس در تعامل با لامبورگینی توسعه داده شده است که هر کسی توانایی خرید آن را ندارد. این موبایل با رنگ مشکی تولید شده و فناوری شارژ سریع Super VOOC، باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی آن را ظرف 35 دقیقه شارژ می‌کند. به علاوه، خریداران از ایربادهای بی سیم O-Free Bluetooth نیز برخودار خواهند شد.

زمان عرضه و قیمت اوپو فایند ایکس

هم‌اکنون پیش‌فروش نسخه استاندارد آغاز شده و اولین flash sale نیز برای تاریخ 13 جولای (22 تیر) در نظر گرفته شده است. اوپو زمان عرضه دقیق دو مدل دیگر را اعلام نکرده و فقط گفته است این تلفن های هوشمند، آگوست پیش رو (مرداد) به همراه هدفون‌های O-Free روانه بازار می‌شوند.

قیمت اوپو فایند ایکس در چین، برای نسخه پایه 128 گیگابایتی، 750 دلار (650 یورو) خواهد بود. نسخه 256 گیگابایتی “Super Flash Edition” با قیمت 99 دلار (777 یورو) و نسخه لامبورگینی نیز با قیمت بسیار بالای 1500 دلار (1300 یورو) به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. 1500 دلار با دلار 13000 تومان یعنی میشه 19500000 علیییییییییی ولی قیمتش خوبه سیستم 12 هسته ای رم 8گیییبیییگ هارد 512 گیگبایت سلفی 25 مگاپیکسل با کیفیت 4k والا اپل x یک سوم این نیست 16600000 . ولی این گوشی برای خر میلیاردر های تهران خوبه goood bye 👋

  2. طراحی خاص و عجیبی داره
    به نظرم بعد این جالب تر هم میشه
    پس صبر میکنیم مدلا بعدیش بیاد
    پولامونو جمع کنیم

  3. نسخه لامبورگینیش خیلیییییییییییییییییی زیااااااده چخبره

  4. 1500 دلار چقبره مگه سر اوردن

  5. چه قیمت خوبی داره

  6. وایی چقدر گرونهه