گوشی هوشمند مایکروسافت

گوشی هوشمند مایکروسافت با نمایشگر دوگانه امسال معرفی می‌شود

به تازگی در اسناد داخلی شرکت مایکروسافت، عرضه گوشی هوشمند مایکروسافت با کدنام اندرومدا تایید شده است. برخی این گوشی را با نام سرفیس فون صدا می‌زنند و معتقدند که محصولی انقلابی برای بازار گوشی های هوشمند خواهد بود.

اواخر سال گذشته بود که چندین پتنت به ثبت رسیده، یک دیوایس مجهز به دو نمایشگر تاشو با کدنام اندرومدا را از سوی مایکروسافت به تصویر می‌کشیدند. آخرین جزئیات به بیرون درز پیدا کرده از این دیوایس را نیز باید در بین کد API موجود در یک آپدیت ویندوز 10 دانست که نشان می‌دهد نمایشگر دوگانه گوشی هوشمند مایکروسافت قادر به تنظیم پنج حالته است. این بدان معناست که شما می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلفی را بر روی هر دو نمایشگر گوشی بسته به حالت‌های خیمه‌ای، حالت تبلت، حالت مقعر، محدب و یا در حالت بسته اجرا کنید.

یک گزارش که امروز به انتشار رسیده به اسناد داخلی شرکت مایکروسافت اشاره می‌کند و از یک دیوایس سرفیس توجیبی جدید نام می‌برد که با استفاده از نوآوری‌های نرم افزاری و سخت افزاری جدید، یک تجربه شخصی و همه جانبه کامپیوتری واقعی را به ارمغان میاورد. مایکروسافت اشاره کرده است که این دیوایس سرفیس جدید و کاملا تجاهمی خواهد بود.

گوشی هوشمند مایکروسافت

اولین جزئیات گوشی هوشمند مایکروسافت

در حال حاضر شایعات ادعا دارند گوشی هوشمند مایکروسافت با کدنام اندرومدا اواخر سال 2018 میلادی معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود از تراشه اسنپدراگون 1000 کوالکام قدرت بگیرد. به نقل از گزارش تازه انتشار یافته، نمونه‌های مهندسی شده در مورد آنچه که سرفیس فون نامیده می‌شود، شبیه به رندرهایی است که توسط David Breyer به انتشار رسیده بودند. این تصاویر بر اساس پتنت‌های به ثبت رسیده توسط مایکروسات در سال گذشته میلادی طراحی شده‌اند.

مایکروسافت در حال حاضر سعی بر حفظ اطلاعات و جزئیات این محصول دارد، زیرا نمی‌خواهد رقبا از روی دست آن تقلب کنند. بسیاری از کاربران بر این باورند که گوشی هوشمند مایکروسافت می‌تواند همانند نخستین نسل اپل که در 9 ژوئن 2007 توسط استیو جابز افسانه‌ای معرفی شد، محصولی انقلابی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. خوشم نمیاد از این شکلای عجیب غریب

  2. خدایی ایده خوبیه جالب و قشنگه
    طراحیش خاصه در کل

  3. به نظر من اصلا جذابیتی نداره خیلی ضخیمه