مسواک اتوماتیک Chiiz

مسواک اتوماتیک Chiiz در عرض 30 ثانیه تمام دندان‌هایتان را تمیز می‌کند

مسواک اتوماتیک Chiiz به لطف طراحی ساده خود می‌تواند تنها در عرض 30 ثانیه تمامی دندان‌های شما را تمیز کند. این مسواک،‌یک پروژه در سایت کیک استارتر است.

به نظر می‌رسد بسیاری از مخترعان همواره به دنبال آن هستند تا مسواک های قدیمی را با ایده‌های نوی خود جایگزین کنند و در همین راستا شرکت Chiiz نیز از یک گجت با همین هدف در ذهن پرده برداری کرده است. مسواک اتوماتیک Chiiz هم اکنون در مرحله‌ی تامین مالی در سایت کیک استارتر است. سازنده ادعا می‌کند این مسواک می‌تواند تنها در عرض 30 ثانیه تمامی دندان‌هایتان را تمیز کند.

مسواک اتوماتیک Chiiz

طی سالیان اخیر ما کمپین‌های تامین مالی زیادی را برای پرده برداری از یک مسواک خودکار دیده‌ایم. از Amabrush گرفته که این کار را در 10 ثانیه انجام می‌داد تا Unico که ادعا می‌کرد تنها در عرض 3 ثانیه دندان‌های شما را تمیز می‌کند. این کمپین‌ها به نظر مقدار زیادی سرمایه را نیز به دست آوردند، اما به ندرت به عرضه نهایی رسیدند. این نوع مسواک با استفاده از سازه‌ای مملو از پستی و بلندی روند شستشوی دندان‌ها را تسریع بخشیده و آسان می‌کند،‌ اما هنوز نمی‌دانیم این مسواک در دنیای واقعی چگونه کار می‌کند. در سمت روشن قضیه، طراحی مسواک اتوماتیک Chiiz کاملا واقع گرایانه است و چیز خیلی عجیبی را نمی‌بینیم تا عرضه آن دور از انتظار نباشد.

ویدیوی عملکرد مسواک اتوماتیک Chiiz

این مسواک بسیار ساده است. به سبکی طراحی شده که بر روی تمامی دندان‌های شما بنشیند و بتواند هر 28 دندانتان را به خوبی تمیز کند. این دیوایس در دو اندازه مختلف عرضه می‌شود که باید نسبت به سایز دهان خود یکی از آن‌ها را برگزینید. در قلب آن یک موتور تعبیه شده که با استفاده از فناوری Sonic دندان‌ها را تمیز می‌کند. این موتور در هر دقیقه 25 هزار ارتعاش سونیک تولید کرده و می‌تواند با نفوذ به حفره‌های دندان شما، نقش یک نخ دندان را نیز بازی کرده و پلاک بین دندان‌ها را نیز به طور موثری تمیز می‌کند. این محصول همراه با یک ماسک مخصوص خمیردنان عرضه خواهد شد، اما خبر خوب این که با انواع خمیردندان‌های مایع موجود در بازار نیز سازگار است.

مسواک اتوماتیک Chiiz

با هر بار شارژ شما می‌توانید 10 روز از مسواک اتوماتیک Chiiz استفاده کنید. برای شارژ دوباره آن نیز یک داک شارژ بیسیم طراحی شده است تا با قرار دادن دیوایس بر روی آن، حتی تا دو ماه بلااستفاده بودن آن نیز همچنان شارژ داشته باشد.

از اینجا می‌توانید به صفحه پروژه مسواک اتوماتیک Chiiz در سایت Kickstarter مراجعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

15 دیدگاه

  1. چقدر خوبه واقعا نیاز دارم به یکی ازینا

  2. همه چی خیلی اسون شده
    بجز زندگی تو ایران

  3. هرکی یدونه از اینا برا من بخره تا اخر عمر قول میدم ممنونش باشم
    جدی جدی قول میدم

  4. چیه بابا روز به روز دارن زندگی هارو ماشینی تر میکنن آدمو تنبل تر هزار درد و کوفت و زهرماری زیاد تر میشه

  5. عالیه کاش یکی از اینا داشته باشیم

  6. خودش میزنه یا باید دستش بگیری

  7. آخییییییییییییش
    ولی تنها سختی مسواک زدن همون مسافتیه که تا دسشویی باید بری
    یه فکری هم بحال اون کنن وجدانن

  8. سلام آقا معین لطفا سی دقیقه را به سی ثانیه اصلاح بفرمائید.