آیفون ایکس

ویدیویی از آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس تقلبی منتشر شد!

آیفون 9 (iPhone 9)، آیفون ایکس (iPhone X 2018) و آیفون ایکس پلاس (iPhone X Plus) گوشی های سال جاری اپل هستند. اگرچه هنوز تا معرفی رسمی آن‌ها زمان زیادی باقی مانده است، اما به تازگی شاهد انتشار ویدیویی از آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس تقلبی بوده‌ایم!

وب سایت 9to5mac به تازگی ویدیویی از دو گوشی ساختگی اپل منتشر کرده است که به آیفون 9 به عنوان گوشی اقتصادی سال جاری و جانشین آیفون 8 و 8 پلاس و همچنین آیفون ایکس پلاس به عنوان بزرگترین فبلت اپل تا به امروز تعلق دارند. در این ویدیو سپس به مقایسه آیفون 9 و آیفون ایکس پلاس تقلبی با چند گوشی کنونی این شرکت مثل آیفون 7 پلاس و آیفون 10 پرداخته شده است.

آیفون ایکس پلاس تقلبی

نکته بسیار جالب درباره مدل پلاس سال جاری این است که اگرچه نمایشگر آن در مقایسه با آیفون 7 پلاس 1 اینچ بزرگتر است، اما ابعاد بدنه کاملا یکسانی با این گوشی دارد که نشان‌دهنده طراحی بدون حاشیه بی‌نظیر محصول جدید است. آیفون ایکس یا ایکس اس پلاس 2018، به لطف داشتن نمایشگری 6.5 اینچی، تبدیل به بزرگترین گوشی هوشمندی خواهد شد که اپل تا به امروز معرفی کرده است.

سایر تصاویر آیفون ایکس پلاس تقلبی

طی سال های اخیر، مدل‌های پایین‌تر گوشی های اپل همچون آیفون 7 و آیفون 8، دارای صفحه‌ نمایش‌های کوچکی بوده‌اند (4.7 اینچ)، اما جانشین آن‌ها در سال جاری، به یک نمایشگر 6.1 اینچی مجهز خواهد شد. از نظر ابعاد نمایشگر، آیفون ایکس 2018 در رده آخر قرار می‌گیرد، چرا که همانند مدل سال قبل دارای یک پنل 5.8 اینچی خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کار ماهم شده دیدن عکس و ویدیو فقط
    ما را چه به خرید
    مارا چه به تجربه
    ما فقط آرزو و تماشا

  2. ای بابا آیفون 9 هم که اومد
    هشتشو بخرم یا وایسم دلار بیاد پایین
    میاد به نظر شما؟