بررسی ویدیویی هیوندای سوناتا 2018

بررسی ویدیویی هیوندای سوناتا 2018 (گجت تی وی)

در بررسی ویدیویی هیوندای سوناتا 2018 (Hyundai Sonata 2018) نگاهی داریم به مشخصات فنی، طراحی، امکانات و ویژگی های سدان جدید کمپانی هیوندای . با بررسی سونتا 2018 همراه گجت نیوز باشید

مدتیست که از ورود جدیدترین نسل خودرو سدان سوناتا به بازار ایران می‌گذرد. اول از هر چیزی باید به طراحی این خودرو جذاب کره‌ای اشاره کنیم. خطوط منحنی و داینامیکی این خودرو معرف توانایی‌های سیستم زیر کاپوت آن است. این خودرو از ساختاری بسیار مقاوم و سفت و سخت بهره می‌برد که سازنده آن را “SuperStructure” نامیده است. هیوندای سوناتا 2018 امکانات و قابلیت‌های متعددی را در اختیار شما قرار می‌دهد تا سطح امنیتتان در طول رانندگی به طور کامل تامین شود.

بررسی ویدیویی هیوندای سوناتا 2018

اما بیایید از موضوع اول، بدنه و طراحی دور نشویم. چراغ‌های جلویی (که از نوع LED هستند) توسط یک فریم کرومی از کاپوت جدا شده‌اند. این چراغ‌های پیشرفته، همسو با فرمان خودرو، هر طرفی که بچرخد خواهند چرخید و آن نقطه را برای شما روشن می‌کنند. بنابراین حتی در پر پیچ و خم‌ترین جاده‌های جهان نیز هیوندای سوناتا 2018 یک وسیله نقلیه بسیار ایمن و مطمئن خواهد بود. همچنین سطح روشنایی چراغ‌ها نیز به صورت خودکار و بر اساس موقعیت جاده‌ای و ترافیکی که دارید انجام خواهد گرفت.

بررسی ویدیویی هیوندای سوناتا 2018

آینه‌های جانبی خودرو به LED چشمک زن و سیستم گرم کن مجهز شده‌اند. چرخ‌های 18 اینچی با رینگ‌های اسپورت، چراغ‌های پشتی تمام ال ای دی و اگزوز دوگانه اسپورت از دیگر المان‌هایی هستند که به هرچه جذاب‌تر شدن ظاهر هیوندای سوناتا 2018 کمک کرده‌اند.

بررسی ویدیویی هیوندای سوناتا 2018

اما حالا کابین و داخل خودرو. صندوق عقب به صورت خودکار باز می‌شود؛ تنها کافیست زمانی که سوئیچ داخل جیب شماست 3 ثانیه جلوی صندوق بایستید. البته همچنان یک دکمه فیزیکی نامرئی نیز بر روی صندوق قرار دارد. درب خودرو را با یک دکمه باز کنید و هنگامی که با چراغ‌های ولکام، شکوهمندانه وارد کابین می‌شوید، با لمس یک کلید دیگر خودرو را روشن کنید و سفر پر ماجرایتان با دردانه‌ی کره‌ای‌ها را آغاز کنید.

بررسی ویدیویی هیوندای سوناتا 2018

یک پیشرانه 2.4 لیتری GDI چهار سیلندر در زیر کاپوت هیوندای سوناتا 2018 تعبیه شده است. این پیشرانه قادر به نولید 185 اسب بخار و گشتاور 240 نیوتن‌متر است که نیروی تولیدی حاصله از آن نیز توسط یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود تا شما با حداکثر سرعت 236 کیلومتر بر ساعت، بدون دغدغه ایمنی و پرسرعت در جاده‌ها حرکت کنید. سوناتا جدید در مقایسه با دیگر خودروهای هم رده خود همچون آزرا، مگان، پاسات، پژو 508 ، کمری و آکورد سریع‌تر است؛ گرچه اپتیما قدرتمندتر از آن ظاهر شده است.

بررسی ویدیویی هیوندای سوناتا 2018

وقتی وارد کابین سدان هیوندای می‌شویم، دیگر خبری از آن حالت متقارن و خسته کننده داشبورد جلویی به چشم نمی‌خورد. این داشبورد به سبک راننده محور طراحی شده است؛ این بدان معناست که نمایشگر 7 اینچی لمسی تعبیه شده روی آن، به فرمان خودرو نزدیک‌تر است. یک فرمان استخوانی و اسپورت در جلوی راننده قرار خواهد داشت که المانی تازه در خودروهای سوناتا است. صندلی‌ها راحت و مبله هستند، اما شما می‌توانید مدل اسپورت را نیز برای آن‌ها سفارش دهید. صندلی‌های این خودرو همچنین دارای حافظه هستند که می‌توانند تمامی تنظیمات مختص شما را حفظ کرده و به محض نشستن شما بر روی آن‌ها، تنظیمات طبق آنچه که در گذشته معین کرده‌اید، انجام شوند. تمامی صندلی‌ها از جنس چرم باکیفیت است، دو صندلی جلو به گرم‌کن و سردکن مجهز هستند و صندلی‌های ردیف پشتی نیز به گرم‌کن مجهز شده‌اند.

بررسی ویدیویی هیوندای سوناتا 2018

یک سانروف گسترده سرتاسری همراه با سایه بان برای چهار پنجره جانبی و یک سیستم تهویه مطبوع جداگانه لذت سفر را دوچندان می‌کنند. بر روی آینه‌های جانبی حسگر نقاط کور تعبیه شده است تا از نقاط غیرقابل مشاهده خودروتان نیز مطلع شوید. یک دستیار شما را در هنگام عوض کردن لاین جاده مطلع می‌سازند. سنسورهای دنده عقب و دوربین‌های پشتی نیز به شما اجازه می‌دهند تا در هنگام پارک خودرو و دنده عقب، بر روی همه چیز مصلت باشید. حسگرهای جانبی نیز در هنگام عبور از خیابان‌های پرترافیک شما را از نزدیک شدن دیگر اتومبیل‌ها به کنار اتومبیلتان مطلع می‌کنند.

بررسی ویدیویی هیوندای سوناتا 2018

یک سیستم ترمز خودکار هنگامی که حواس شما سر جایش نیست به کمکتان می‌‌آید. در انتها باید به تکنولوژی Bluelink اشاره کرد. به لطف این فناوری و اتصال خودرو به گوشی هوشمندتان، شما می‌توانید کنترل بخش‌های مختلف آن را در دست گرفته و حتی از طریق تلفن همراهتان خودرو را از فاصله‌ای دور روشن یا خاموش کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اینکه ما بی پول و بدبخت به دنیا بیاییم دست خودمون نیست اما اگه بیچاره و بی پول بمیریم شک نکن خودمون مقصرش بودیم! دنیا جای تلاش و داشتن امید هست بدون آرزوها هیچ غیرممکنی ممکن نمیشد ولی آرزوی بدون تلاش هرگز به ثمر نمینشینه….نمیخوام نصیحت کنم اما اگه از ته دل به خدا ایمان داشته باشید و تلاش برای بدست آوردن خوشبختی و برآورده شدن آرزوها حتما بهش میرسید…اگر هم نرسید دلتون نمیسوزه چون تلاشتون رو انجام دادید…موفق باشید

  2. دیکه کفر نگو پسر جان

  3. خوش به حال پولدارا…هیچ چیز تو دنیا نیست که نشه با پول خرید…سلامتی،خوشبختی،وقت،آرامش دنیوی و اخروی همه گرو پول و بس…من اگه پول داشته باشم میرم مدرسه و مسجد و بیمارستان میسازم و این میشه خریدن بهشت اون دنیا،من اگه پول داشته باشم بهترین خورد و خوراک و تفریح و آسایش و استراحت دارم و اگه این چیزا رو داشته باشی سلامتی صددرصد مال توئه،من اگه پول داشته باشم همیشه وقتم درسته و هیچ وقت موقعیتی رو از دست نمیدم که بگم کاش زندگی دکمه ی برگشت داشت…در یک کلام پول یعنی همه چیز و بس

  4. کی میتونه سوار اینا شه

  5. اینا دیگ ماشین نیس ……. یه پا هواپیماس برای خودش ….خوشبحال کسی که لذتشو میبره