نسخه قرمز وان پلاس 6

نسخه قرمز وان پلاس 6 رسما معرفی شد

نسخه قرمز وان پلاس 6 با نام “OnePlus 6 Amber Red” در چین معرفی شد. مدل جدید وان پلاس 6 با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم به فروش می‌رسد.

پیش‌تر آخرین نسل از گوشی های وان پلاس در سه رنگ سفید (Slik White)، مشکی آینه‌ای (Mirror Black) و مشکی نیمه شب (Midnight Black) در دسترس کاربران قرار گرفته بود و شهروندان چینی هم می‌توانستند نسخه ویژه “Avengers Edition” این تلفن هوشمند را خریداری کنند. حالا در اقدامی قابل پیش‌بینی، نسخه قرمز وان پلاس 6 در کشور چین معرفی شده است. وان پلاس با استفاده از شیشه پشتی قرمزرنگ و اضافه کردن این رنگ به فریم فلزی گوشی، جلوه خاصی به موبایل جدید خود بخشیده است. در همین حال، رنگ بخش جلویی دستگاه هم‌چنان مشکی خواهد بود.

نسخه قرمز وان پلاس 6

دستگاه پیش رو با 128 گیگابایت حافظه داخی و 8 گیگابایت حافظه رم ساخته شده و همانند مدل‌های استاندارد آن، صفحه نمایش 6.28 اینچی Optic AMOLED با وضوح 1080×2280 و نسبت 19:9 محتوا را نمایش خواهد داد. زیر قاب نیز تراشه اسنپدراگون 845 به عنوان مغز پردازشگر گوشی در خدمت کاربران خواهد بود.

سیستم دوربین دوگانه عمودی در بخش پشتی میزبان سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور دوم 20 مگاپیکسلی بوده و زیر دوربین نیز اسکنر اثر انگشت جای گرفته است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی هم در ناچ تعبیه شده تا عاشقان سلفی لحظات شیرین خود را به بهترین شکل ممکن ثبت کنند. یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Dash Charging هم نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.

Amber Red OnePlus 6 طی هفته‌های آینده در سایر کشورها از جمله هند هم عرضه خواهد شد.

فیمت نسخه قرمز وان پلاس 6

هم‌اکنون رزرو خرید برای این مدل جدید آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی OnePlus یا فروشگاه Jindong Mall، آن را با قیمت تقریبی 542 دلار (3499 یوان) سفارش دهند. وان پلاس و Jingdong Mall از تاریخ 9 جولای (18 تیر)و ساعت 00:00 به وقت محلی، فروش این تلفن هوشمند را آغاز خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. آخه قرمز هم شد رنگ؟ حالا آبی بود حرفی

  2. نخیر اولین گوشی قرمز رو اپل مد کرد
    که خیلی هم خوب نیست چرا؟ چون اینجور رنگا آدم زود ازشون خسته میشه
    مشکی یه چیز دیگس

  3. همه زدن توی قرمز

  4. این قرمزو هرکی باب کرد دمش گرم خیلی رنگ شیکیه