قلم S Pen گلکسی نوت 9 پیشرفته‌تر از اس 8

قلم S Pen گلکسی نوت 9 ، فراتر از یک قلم معمولی خواهد بود

قلم S Pen گلکسی نوت 9 بزرگترین به روزرسانی را در بین قلم های هوشمند سری گلکسی نوت دریافت خواهد کرد. اس پن جدید، فراتر از یک قلم معمولی خواهد بود.

یک افشاگر معتقد است که قلم S Pen گلکسی نوت 9 بزرگترین به روزرسانی را در بین قلم های هوشمند سری گلکسی نوت دریافت خواهد کرد و به عنوان یک دیوایس بلوتوثی مستقل، عملکردی فراتر از یک قلم ساده ارائه می‌کند.

دقیقا یک هفته پیش بود که ما برخی از اخبار جذاب را از سوی یک افشاگر معروف توییتری با نام کاربری Ice Universe در ارتباط با وسیله‌ی جانبی S Pen که قرار است همراه گلکسی نوت 9 عرضه شود، شنیدیم. در آن توییت آمده بود که قلم اس پن جدید ارزش انتظار را دارد. با توجه به دعوتنامه‌ای که سامسونگ برای رویداد Unpacked نهم آگوست (18 مرداد ماه) ارسال کرده، واضح است که غول کره‌ای بر روی ارائه قابلیت‌ها و نوآوری‌ها در قلم هوشمند خود متمرکز شده است. در آن رویداد قرار است گوشی گلکسی نوت 9 رسما معرفی شود.

قلم S Pen گلکسی نوت 9 می‌تواند برای تایمر دوربرد و کنترل پخش موسیقی مورد استفاده قرار گیرد، زیرا آن یک دیوایس بلوتوثی است و می‌تواند کارهایی فراتر از یک قلم انجام دهد – Ice univerce

قلم S Pen گلکسی نوت 9 ، یک دیوایس بلوتوثی مجزا

به نقل از Ice Univerce، قلم اس پن جدید سامسونگ قادر است کنترل صوتی انجام داده و به عنوان یک تایمر دوربرد کار کند. جذاب‌ترین بخش این توییت، اینجاست که می‌گوید S Pen به عنوان یک دیوایس بلوتوثی مجزا شناخته می‌شود. این می‌تواند مشابه یک اسپیکر بلوتوثی بیسیم در بازار باشد. اگر این قلم عرضه شود، شما باید انتظار قلمی کمی ضخیم‌تر از نسل گذشته آن را داشته باشید، زیرا آن برای مصرف انرژی به باتری نیازمند است.

ما می‌توانیم در رویداد 9 آگوست سامسونگ به طور کامل با این قلم آشنا شویم؛ قلمی که به ادعای افشاگران، بزرگ‌ترین به روزرسانی را در بین قلم‌های هوشمند سری گلکسی نوت دریافت خواهد کرد. قطعا طی روزها و هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این قلم هوشمند به بیرون درز پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اتفاقا اینجایی که بحث سخت افزاری گوشی میشه باید گفت سامسونگ همچینم مالی نیست خرف زیادی برای گفتن نداره

    • اینقدر حرف واسه گفتن و عمل گردن داره که شما فقط مثل جغد بشینی دقت کنی خخخخخخخخ فعلا که توی 1000 تا برند تو اسیا بازم اول شد توی ارزش سهام برند هم جزو 4 نفر اول هست ال جی که 112 هست خخخخخخخ پس خیلی حرفها واسه گفتن داره که شما به عقلتم نمیرسه پس الکی ندونسته نظر نده

  2. اوووووووووووووف چه کرده سنگ تموم گذاشته برا پرچمدار نوت ها

  3. خب دیگ نمیشه یه گوشی با همچین قابلیتی رو بیان یه تومن بدن که
    شما که قیمت مهمه براتون باید توقع هاتونم پایین بیارید دیگ

  4. واقعا این چیزا زیاد به چشم نمیاد قیمت مهم ترین اصله

    • برای کسی که از موبایل فقط تلگرام میخواد آره ولی کسی که از گوشی به عنوان یک سوپر رایانه استفاده میکنه کاربردی ترین وسیله ست که هیچ برندی تا الان نتونسته مثل سامسونگ قلم رو جز جداناپذیر تکنولوژی تبدیل کنه
      نظرات مسخره ی تو زیر پست سامسونگ باعث خنده ی هر روزه ی ماست

  5. والا ما این چیزا به کارمون نمیاد