مشخصات فنی هواوی نوا 3

مشخصات فنی هواوی نوا 3 از سخت افزار قوی و به‌روز خبر می‌دهد

مشخصات فنی هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) از طریق TENAA لو رفت. به نظر می‌رسد کاربران باید خود را برای سخت افزار به‌روز و دوربین‌های قدرتمند آماده کنند.

بعد از افشای تصاویر یک موبایل جدید از سری Nova از طریق وب‌سایت تنا، حالا مشخصات فنی هواوی نوا 3 توسط این آژانس چینی منتشر شده است تا اطلاعات ما در مورد این موبایل کامل شود.

مشخصات فنی هواوی نوا 3

هواوی نوا 3 به پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و 2.3 گیگاهرتزی مجهز شده که ممکن است بخشی از تراشه کایرین 659 باشد؛ هرچند، در صورت به‌کارگیری تراشه جدیدتر کایرین 710 ما چندان غافلگیر نخواهیم شد. در کنار این چیپ، 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است و محتوا از طریق صفحه نمایش 6.3 اینچی ال سی دی با وضوح 1080×2340 و نسبت 19:9 نمایش داده خواهد شد.

جدای از سخت افزار قوی، بدون شک دپارتمان دوربین را می‌توان یکی دیگر از بخش‌های هیجان‌انگیز این اسمارت فون در نظر گرفت؛ دوربین پشتی هواوی نوا 3 از سنسور اصلی 16 مگاپیکسلی اصلی و سنسور ثانوی 24 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این سیستم مشابه دوربین گوشی آنر 10 با سنسور 24 مگاپیکسلی مونوکروم است. در بخش جلویی، این‌بار در کنار سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی، بریدگی بالای صفحه میزبان یک سنسور 2 مگاپیکسلی نیز خواهد بود تا کاربران بتوانند عکس‌های مختلف را با کیفیتی بسیار بالا ثبت کنند.

هواوی پی 20 لایت

اگرچه این گوشی با دو شماره مدل PAR-AL00 و PAR-TL00 رویت شده است، ولی مطابق با اطاعات قبلی و پوستری که منتشر شده بود، می‌توان گفت دستگاه پیش رو با نام نوا 3 روانه بازار می‌شود. شاید این گوشی از نظر ظاهری شباهت بسیاری با P20 لایت داشته باشد، ولی با ابعاد 157 در 73.7 در 7.3 میلی‌متر و 166 گرم وزن، اندازه بزرگتری خواهد داشت. در آخر، یک باتری 3650 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری “Super Charge” برای شارژ سریع‌تر، نیروی مورد نیاز دستگاه را تامین خواهد کرد.