آیفون جدید اپل

آیفون جدید اپل با iOS 12 در بنچمارک Geekbench رویت شد

آیفون جدید اپل با سیستم عامل iOS 12 و تراشه جدید در وب‌سایت بنچمارک‌گیری Geekbench رویت شد. به نظر می‌رسد آیفون جدید اپل با حافظه رم بیشتر عرضه می‌شود.

موبایل جدید شرکت اپل که اینجا با نام آیفون 11,2 نمایش داده شده است، به 4 گیگابایت رم (1 گیگابایت بیشتر از آیفون ایکس) مجهز شده و iOS 12 نیز سیستم نرم افزاری آن را تشکیل می‌دهد. اهالی کوپرتینو همچنین از سیستم روی چیپ D321AP استفاده کرده‌اند که به نظر می‌رسد در مقایسه با تراشه D22AP در آیفون ایکس، جدیدتر باشد.

امتیازهای مربوط به تست‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای، عملکرد مشابه با آیفون ایکس را نشان می‌دهند. هرچند، باید توجه کرد که بنچمارک‌ها برای نمایش توان پردازشی محصولات مختلف نیستند.

آیفون جدید اپل

برای یادآوری، امسال سه مدل مختلف از آیفون های اپل عرضه خواهد شد: نسخه مقرون به صرفه با نمایشگر 6.1 اینچی LCD و دوربین تکی؛ نسل جدید آیفون ایکس با صفحه نمایش 5.8 اینچی و نسخه پلاس با نام احتمالی آیفون ایکس پلاس، صفحه نمایش 6.5 اینچی و دوربین سه گانه پشتی. اما آیا اپل با معرفی یک موبایل جدید، می‌تواند سامسونگ را شکست داده و به بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه تبدیل شود؟