نتايج تست باتري اسمارت فون سوني اکسپريا ZL

جی اس ام آرنا تست باتری همیشگی خود را روی اکسپریا ZL سونی انجام داده و نتایج آن آماده شده. باتری اکسپریا ZL مانند اکسپریا Z است و ظرفیت آن ۲۳۷۰ میلی آمپری است _ تنها ۴۰ میلی آمپر از برادر بزرگترش بزرگ تر است. با این حال اکسپریا ZL  در مدت زمان مکالمه و آماده به کار، توان کمتری نسبت به اکسپریا Z دارد.این تست ها در حالی انجام شده که اکسپریا ZL در حالت Stamina نبوده.در ادامه مطلب می توانید عملکرد این گوشی را در مصرف انرژی مشاهده کنید.

در تست مکالمه، این گوشی توانست رکورد خوبی را از خودش به جای بگذارد و باتری آن ۱۵ ساعت و ۲۲ دقیقه دوام آورد. اما با این حال، این نتیجه نزدیک به ۵۰ دقیقه کمتر از اکسپریا Z است.

در تست وب گردی، اکسپریا ZL بد کار نکرد و مدت ۶ ساعت و ۴ دقیقه باتری آن، دستگاه را روشن نگه داشت. این مدت زمان، ۳۳ دقیقه کمتر از زمان بدست آمده برای اکسپریا Z است. اما با این نتیجه، این گوشی در میانه جدول قرار می گیرد و در بالای جدول این بخش اچ تی سی وان و آِیفون ۵ قرار دارند که نزدیک به ۱۰ ساعت باتری شان دوام آورده.

در بخش پخش ویدیو، باتری اکسپریا ZL نزدیک به ۵ ساعت و ۳۰ دقیقه دوام آورد که در این بخش هم در میانه جدول قرار می گیرد، اما ۱۱ دقیقه بیشتر از اکسپریا Z قادر به پخش ویدیو است.

اما اگر بخواهیم در زندگی روزانه خود از این دستگاه روزی یک ساعت از تست های بالا را انجام دهیم _ یعنی یک ساعت مکالمه، یک ساعت وب گردی و یک ساعت مشاهده ویدیو _ می توانید تا ۴۴ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد، از اکسپریا ZL خود استفاده کنید. این مقدار، ۴ ساعت کمتر از اکسپریا Z است.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*