کمپانی اچ تی سی

کمپانی اچ تی سی عذر 1500 کارمندش را به خاطر مشکلات مالی خواست

کمپانی اچ تی سی 1500 کارمند فعال در کارخانه های مستقر در تایوان خود را اخراج کرد. این تعدیل نیروی گسترده، به خاطر جبران مشکلات مالی ماه‌های اخیر بخش موبایل HTC انجام گرفته است.

کمپانی اچ تی سی 1500 کارمند بخش تولیدی خود در تایوان را برای بهبود وضع ضعیف مالی ماه‌های گذشته و کمک برای بازگرداندن سودآوری به بخش گوشی های هوشمند خود اخراج کرده است. این میزان، حدود 22 درصد از کارکنان کارخانه‌های HTC را تشکیل می‌دهد. به نظر می‌رسد گوشی ساز تایوانی می‌خواهد از هر راهی برای تغییر وضعیت آینده‌ی خود استفاده کند.

نکته‌ی قابل تعمل این است که 1500 کارمند مذکور جدا از 2000 نفر از مهندسان بخش طراحی کمپانی اچ تی سی هستند که گوگل در معامله‌ای به ارزش 1.1 میلیارد دلار آن‌ها را در ژانویه گذشته به خدمت گرفته بود. البته این خبر خوبی برای گوشی ساز تایوانی نیست، زیرا از دست دادن این 2 هزار کارمند نتوانست در این مدت به کمک اچ تی سی بیاید.

کمپانی اچ تی سی هر روز کوچکتر از دیروز می‌شود

این نخستین مورد از اخراج‌های دست جمعی آن‌ها نیست. در اوایل سال 2018 میلادی نیز شرکت اچ تی سی چندین مهندس فعال را از دفاتر مستقر در ایالات متحده خود اخراج کرد و بخش‌های هوش مصنوعی و گوشی های هوشمند خود را نیز با یکدیگر ادغام کرد. با در نظر گرفتن 3500 کارمند جداشده از کمپانی اچ تی سی می‌تواند حدس زد که آن‌ها روز به روز در حال کوچکتر شدن هستند و می‌خواهند حضور کم‌رنگ‌تری را همانند بازار واقعیت مجازی، در بازار گوشی های هوشمند داشته باشند. اما سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا ثروت حاصل از اخراج این تعداد کارمند می‌تواند آینده‌ی آن‌ها را تضمین کرده و بخش تولید گوشی آ‌ن‌ها را رونق ببخشد یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ورشکست ششد رفت بدبخت

  2. گوشی های htc که عملکرد و فروش خوبی دارن چرا آخه؟ نباید اینطوری میشد که

  3. یکی دو سال پیش هم دقیقا باز همین اتفاق برای شرکت htc افتاد .فک کنم هرسال باید منتظر همچین اقدامی بود
    کیفیت کاری رو بالا ببرن خب