زمان رونمایی از هواوی نوا 3

زمان رونمایی از هواوی نوا 3 رسما اعلام شد

سرانجام زمان رونمایی از هواوی نوا 3 رسما اعلام شد. گوشی میان رده Huawei Nova 3 از دوربین دوگانه سلفی و دوربین دوگانه پشتی برخوردار است و با قیمتی رقابتی تیر ماه معرفی و عرضه خواهد شد.

گزارش‌های اخیر خبر از نزدیک شدن به مراسم رونمایی از هواوی نوا 3 می‌دهند. این گوشی به تازگی موفق به کسب تاییدیه TENAA شده است. روز گذشته کمپانی هواوی سرانجام زمان رونمایی از هواوی نوا 3 را در یک نشست خبری تایید کرد. این شرکت قصد دارد جدیدترین گوشی سری نوا خودش را 18 جولای (27 تیر ماه) و در استادیوم Shenzhen Universiade معرفی کند.

حالا که زمان پرده برداری از گوشی میان رده Nova 3 مشخص شده است، پوستری بر روی کانال ویبو این کمپانی به انتشار رسیده که نشان می‌دهد فاصله‌ی زیادی بین رونمایی و عرضه این گوشی وجود نخواهد داشت.

زمان رونمایی از هواوی نوا 3

مشخصات فنی هواوی نوا 3

جزئیات لیست تنا نشان می‌دهد که این گوشی به یک نمایشگر 6.3 اینچی با پشتیبانی از وضوح 2240×1080 پیکسل مجهز شده است که در قسمت بالای آن یک قسمت ناچ را نیز می‌توان یافت. هواوی نوا 3 از یک پردازنده 8 هسته‌ای 2.36 گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد که به نظر می‌رسد جزئی از تراشه میان رده کایرین 659 هواوی باشد. این تراشه با یک رم 6 گیگابایتی همراه خواهد بود و دو حافظه مختلف 64 یا 128 گیگابایتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. البته در اینجا یک اسلات کارت میکرو اس دی نیز برای افزایش حافظه گوشی موجود است. گفته می‌شود در قسمت ناچ جلویی گوشی یک دوربین دوگانه سلفی جای خوش خواهد کرد. بر روی قاب شیشه‌ای پشتی گوشی نیز یک دوربین دوگانه عمودی را می‌توان دید.

دوربین سلفی دوگانه این گوشی از سنسورهای 24 و 2 مگاپیکسلی برخوردار است. دوربین دوگانه پشتی نیز متشکل از سنسورهای 16 و 24 مگاپیکسلی است. یک اسکنر اثر انگشت نیز در قسمت پشتی گوشی جای گرفته است. گفته می‌شود هواوی نوا 3 در دو نسخه آبی و مشکی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. من طرفداری از هیچ برندی نمیکنم بااین که خودم بیشتر گوشی ها از جمله هواوی اپل و سامسونگ باهاشون کار کردم ولی گوشی های سامسونگ و اپل الان قیمتشون سربه فلک کشیده چون با دلار وارد میشن ولی گوشی های چینی از جمله هواوی و شیائومی و غیره چون با یوان وارد میشن هم ارزون تر هستند و هم امکاناتشون بیشتره

  2. خدا کنه این گوشی منفجر شه

  3. منتظرم ببینم چی معرفی میکنه این لامصب

  4. هوآوی نخرید پشیمون میشید
    اصلا پیزی که توی تریلر هاش هست با واقعیت زمین تا آسمون فرق میکنه