فریم تی وی 2018 سامسونگ

فریم تی وی 2018 سامسونگ با طراحی و قابلیت‌های بهبودیافته معرفی شد

فریم تی وی 2018 سامسونگ (Frame TV 2018) با طراحی و قابلیت‌های بهبودیافته معرفی شد. این تلویزیون، به عنوان یک قاب عکس دیجیتالی مدرن بر روی دیوار منزل شما قرار خواهد گرفت.

سامسونگ برای نخستین بار از یک فریم تی وی متمرکز بر روی دکوراسیون داخلی منزل در نمایشگاه CES 2017 پرده برداری کرد. فرضیه پشت این مدل، ساختن یک تلویزیون در داخل منزل شما است که لزوما به عنوان یک تلویزیون از آن استفاده نمی‌شود، بلکه آمیخته به هنر است. این شرکت در حال حاضر یکی از جانشینان نسل پیشین فریم تی وی خود را با طراحی و قابلیت‌های بهبود پیدا کرده معرفی کرده است. درست همانند نسل گذشته خود، فریم تی وی 2018 سامسونگ از یک صفحه با وضوح 4K برخوردار است، اما حالا پشتیبانی از HDR و +HDR10 به آن افزوده شده است.

فریم تی وی 2018 سامسونگ

این مدل جدید همچنین از تمامی قابلیت‌های هوشمند موجود در تلویزیون های بالارده سال 2018 سامسونگ نیز بهره می‌برد. این‌ها می‌توانند شامل راه اندازی با استفاده از گوشی هوشمند گلکسی، حضور دستیار دیجیتالی بیکسبی و قابلیت‌های مرتبط با لوازم خانگی هوشمند است.

حاشیه‌های قابل سفارشی سازی

در بخش طراحی، فریم تی وی 2018 سامسونگ از چهار حاشیه قابل سفارشی سازی (که به طور جداگانه فروخته می‌شوند)‌ در رنگ‌های مشکی، سفید، گردویی و بژ بهره می برد که کاربران می‌توانند از طریق اتصال مغناطیسی آن را با طراحی داخلی منزل خود مطابقت دهند.

فریم تی وی 2018 سامسونگ

از آنجایی که تبدیل شدن به یک اثر هنری دیجیتال یکی از اصلی‌ترین نقاط فروش فریم تی وی سامسونگ است، این شرکت پیشرفت‌های زیادی را در این زمینه به وجود‌آورده است. کلکسیون هنری Samsung Art Stores حالا به 800 اثر گوناگون افزایش پیدا کرده است که می‌توانید با پرداخت ماهانه 4.99 دلار از تمامی آن‌ها بهره‌مند شوید، و یا به صورت جداگانه هر اثر را خریداری کنید. مشترکان جدید، خدمات اشتراکی یک ماهه رایگان را نیز دریافت می‌کنند.

سامسونگ همچنین گشت و گذار در بین آثار هنری و انتخاب یک گزینه را آسان‌تر کرده است. جدا از جستجو بر اساس ژانر، رابط کاربری جدید حالا به شما امکان جستجوی یک اثر هنری بر اساس تم رنگی آن و حالتش (نقاشی یا عکاسی) را می‌دهد. شما می‌توانید کلکسیونی از تصاویر را انتخاب کنید که نظیر یک پلی لیست موسیقی پشت سر هم به نمایش درآیند. این تلویزیون دیواری با سنسورهایی همراه شده است که می‌توانند در حالت Art Mode و بسته به نور محیط منزل شما، به صورت خودکار روشنایی صفحه را تنظیم کند.

قیمت فریم تی وی 2018 سامسونگ

Frame TV جدید سامسونگ از همین امروز در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. این تلویزیون جذاب در دو نسخه 55 اینچی با قیمت 2000 دلار و 65 اینچی با قیمت 2800 دلار عرضه می‌شود. حاشیه‌های قابل سفارشی سازی آن نیز برای مدل 55 اینچی 200 دلار و برای مدل 65 اینچی آن 250 دلار قیمت خواهد داشت. انتظار می‌رود خرده فروشان دیگر کشورهای جهان نیز طی ماه‌های آینده این فریم تی وی جذاب را به فروش برسانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. خدا میدونه چقد قراره بابت این فریم از آدم پول بگیرن

  2. برق اضافه مصرف میکنه توی این کن برقی

  3. الان همه میگن فضا کمتری اشغال شه دیگ فریم چرا