سومین نسخه بتای اندروید 9

تست سومین نسخه بتای اندروید 9 به زودی آغاز می‌شود

تست سومین نسخه بتای اندروید 9 به زودی آغاز خواهد شد. آزمایش بر روی سومین نسخه بتای اندروید پی نویدبخش نزدیک شدن به زمان انتشار رسمی این سیستم عامل محسوب شده و نشان می‌دهد به زودی گوشی های هوشمندی را مجهز به سیستم عامل اندروید P مشاهده خواهیم کرد.

حدود یک ماه بعد از انتشار دومین نسخه بتای اندروید 9 برای پلتفرم موبایل گوگل، این شرکت نسخه سوم را نیز عرضه کرد. اکنون توسعه‌دهندگان قادر به دریافت سومین نسخه بتای اندروید 9 هستند. پس به زودی توسعه‌دهندگان سراسر دنیا آن را دریافت کرده و انجام تست‌های مختلف را آغاز خواهد کرد.

به ادعای گوگل، اکنون تمامی رابط‌های کاربردی برنامه‌نویسی نهایی شده و هر آن چه توسعه‌دهندگان برای اپلیکیشن‌های خود نیاز دارند در اختیارشان قرار دارد.

سومین نسخه بتای اندروید 9

به همین دلیل سومین نسخه بتای اندروید 9 به نسخه رسمی و پایداری که انتظار داریم به زودی عرضه شود، بسیار نزدیک است. در جدیدترین نسخه، مشکلات قبلی رفع شده و علاوه بر بهبود پایداری سیستم، پچ امنیتی ماه جولای نیز گنجانده شده است.

دریافت سومین نسخه بتای اندروید 9

توسعه‌دهندگان بعد از دریافت جدیدترین نسخه بتای اندروید P خواهند توانست از قابلیت‌های جدید این سیستم عامل همچون پشتیبانی از دوربین‌های چندگانه، پشتیبانی از بریدگی نمایشگر، پنجره اعلانات پیشرفته، رمزگشایی تصاویر و دیگر موارد درون اپلیکیشن‌هایشان استفاده کنند. با ثبت نام در صفحه مخصوص طرح بتای google خواهید توانست سومین نسخه بتای اندروید 9 را برای چهار گوشی سری پیکسل گوگل دریافت کنید. اگر پیشتر آپدیت دومین نسخه بتا را بر روی یکی از این گوشی ها دریافت کرده‌اید، به‌روزرسانی به صورت خودکار انجام خواهد شد.