قابلیت کانال واتس اپ

ساخت کانال واتس اپ سرانجام امکان‌پذیر شد

از این پس می‌توان به راحتی به ایجاد کانال واتس اپ پرداخت. اگرچه قابلیت جدید به صورت مستقیم کانال واتساپ نام ندارد، اما به لطف ویژگی اضافه شده به گروه‌های واتس اپی، امکان کاملا مشابهی با کانال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به جرات می‌توان گفت تنها قابلیت مهمی که سبب شد تلگرام خیلی سریع رشد کند، امکان ساخت کانال بود. پیش از اضافه شدن این ویژگی به آن، تلگرام نیز همانند بی‌شمار پیام‌رسانی بود که در گوگل پلی یافت می‌شد، اما به لطف فراهم شدن قابلیتی به منظور پیام‌رسانی یک طرفه درونش، خیلی زود پیشرفت کرد. به تازگی ویژگی‌ جدیدی به محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا اضافه شده است که می‌توان به نوعی از آن تحت عنوان کانال واتس اپ یاد کرد.

کانال واتس اپ درست کنید!

واتس اپ طی مدت زمان اخیر قابلیت‌های جدیدی را به گروه‌های اپلیکیشن خود اضافه کرده است. به عنوان نمونه می‌توان به اضافه شدن شرح گروه و امکان جلوگیری از اضافه شدن به گروه‌ها توسط دیگر کاربران اشاره کرد. جدیدترین ویژگی مربوط به گروه‌ها سبب می‌شود تنها ادمین قادر به ارسال پیام در گروه باشد. به این ترتیب پیام‌رسانی یک طرفه امکان‌پذیر شده و قابلیت کانال واتس اپ در دسترس خواهد بود.

قابلیت کانال واتس اپ

به عقیده شرکت مادر واتس اپ یعنی فیس بوک، این قابلیت برای زمان‌هایی که افراد از گروه‌ها به منظور اطلاع‌رسانی استفاده می‌کنند بسیار کاربردی است. به این ترتیب فقط یک نفر به عنوان مسئول گروه مجازی تشکیل شده در واتس اپ قادر به ارسال پیام بوده و به لطف جلوگیری از انتشار پیام‌های متفرقه، اطلاع‌رسانی به اعضا به بهترین وجه ممکن صورت می‌گیرد.

به منظور فعال کردن قابلیت جدید، وارد اطلاعات گروه واتس اپی مورد نظر شده و بعد از لمس Group Settings و سپس Send Messages، گزینه Only Admins را انتخاب کنید. قابلیت کانال واتس اپ به زودی در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

13 دیدگاه

  1. اینم تا چند وقت دیگه فیلتر میشه.
    قابلیت هاش داره زیاد میشه و پیام رسانای داخلی قدرت مقابله ندارن

  2. همشون یه طرف اینستا یه طرف
    حتی تلگرامم به اندازه چرخیدن تو اینستا لذت نداره

  3. کوچ کنیم یا چی؟؟

  4. ن بابا یکم دیر نیست

  5. حتی شده بخاطر استفاده از تلگرام هزینه پرداخت کنم باز ارزششو داره تا اینکه بخوام برم با واتس اپ کار کنم

  6. چت کردن تو واتس اپ به حدی مسخره و زجر اوره که ترجیح میدم نرم سمتش