نسخه قرمز وان پلاس 6

نگاه نزدیک به نسخه قرمز وان پلاس 6 ؛ قشنگ‌ترین و جذاب‌ترین رنگ قرمز در یک گوشی

نسخه قرمز وان پلاس 6 (OnePlus 6 Lava Red) با ظاهر براق و چشم نواز خود 16 تیر عرضه خواهد شد. از همین رو ما قصد داریم نگاه نزدیکی به وان پلاس 6 قرمز بی‌اندازیم و شما را با جزئیات آن آشنا کنیم.

بی‌شک OnePlus 6 بهترین و زیبا‌ترین گوشی ساخت وان پلاس در طول چند سال حضور این شرکت در بازار موبایل است. در حالی که تمامی نسخه‌های مشکی آینه‌ای، مشکی مات و سفید آن همگی جذاب به نظر می‌رسند، اما یکی از چشم‌نواز‌ترین نسخه‌های این گوشی در واقع نسخه قرمز وان پلاس 6 با نام Lava Red است.

خوشبختانه پیش از آنکه این گوشی عرضه شود ما موفق به دیدار با آن شده‌ایم و در این مقاله قصد داریم نگاهی نزدیک به نسخه قرمز وان پلاس 6 بی‌اندازیم.

نسخه قرمز وان پلاس 6

در آینده‌ای نزدیک شما گوشی قرمز رنگ وان پلاس 6 را از جعبه خارج می‌کنید و جذابیت و زیبایی آن را حس خواهید کرد. دقیقا از همان شیشه‌ی شش لایه که وان پلاس در دیگر نسخه‌های گوشی جدید خود استفاده کرده، در این گوشی نیز استفاده کرده است. علاوه بر این وان پلاس از یک لایه ضد انعکاس اضافی نیز برای جذب روشنایی هرچه بیشتر توسط قسمت پایینی گوشی و سپس بازتاب آن استفاده کرده است.

وان پلاس برای به دست آوردن این رنگ خاص، یک پنل شیشه‌ای نیمه شفاف نارنجی را با یک لایه پایه قرمز مخلوط کرده است. نتیجه‌ی نهایی یکی از عمیق‌ترین، درخشان‌ترین و جذاب‌ترین رنگ‌های قرمزی شده است که تا به حال ما در یک گوشی هوشمند دیده‌ایم. این رنگ حتی بسیار زیباتر از آیفون 8 قرمز است.

نسخه قرمز وان پلاس 6

رنگ قرمز علاوه بر قاب پشتی، به فریم، دکمه‌ها و اسلایدر هشدار نیز راه یافته است. برای تکمیل قاب پشتی قرمز رنگ، وان پلاس یک لوگو طلایی شرکت خود، نوشته‌ای با مضمون Design by OnePlus، اطراف لنزهای دوربین پشتی و اسکنر اثر انگشت را نیز به رنگ طلایی درآورده است.

قیمت نسخه قرمز وان پلاس 6

اگر علاقه‌مند به خریداری نسخه قرمز وان پلاس 6 شده‌اید،‌ می‌توانید از 16 تیر ماه این گوشی را با قیمت 579 دلار و مجهز به رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی از سایت خود وان پلاس چین خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. به نظرم اسم سایتو بذارین فون نیوز PhoneNews آخه همش اخبار گوشی

  2. والا هیچ جذابیتی نداره خیلی هم تو ذوق میزنه اتفاقا

  3. خوشگله ولی فقط رنگش طراحیش دلنشین نیست